בקרוב: חנות ראשונה בישראל של מותג האופנה הבריטי COS

חנות הדגל של רשת COS תיפתח ביום חמישי הקרוב בקניון החדש של גינדי בת"א על שטח של כ-500 מ"ר ■ חנויות COS בישראל ייפתחו באמצעות זכיינית, חברת מאץ' ריטייל שבבעלות משפחת חורש 

ביום חמישי 6 באפריל בשעה 12:00 תיפתח חנות הדגל של רשת COS בישראל בקניון החדש של גינדי בתל-אביב, והיא משתרעת על פני קומה אחת בשטח של כ-500 מ"ר.

מותג האופנה COS מחזיק ב-201 חנויות הפרושות ב-33 מדינות, כשגודל ממוצע של חנות עומד על 450 מ"ר. חנויות COS בישראל ייפתחו באמצעות זכיינית, חברת מאץ' ריטייל שבבעלות משפחת חורש, וזוהי הרשת השלישית שמביאה הזכיינית לישראל אחרי H&M ו-H&M HOME.

חנות הדגל הראשונה של COS נפתחה בריג'ינט סטריט בלונדון במארס 2007. מאז הקמתו, חנויות של המותג נפתחו באזורים שונים ברחבי אירופה, אמריקה ואסיה. בשנת 2011 הושק לראשונה אתר האינטרנט של הרשת, הפועל גם כאתר מכירות מקוונות לארה"ב ול-18 יעדים באירופה.

קולקציות COS מעוצבות במלואן על-ידי צוות מעצבים וקניינים של המותג היושבים במטה החברה בלונדון, ולרשת אין בעלות על מפעלי הייצור. הקולקציות מיוצרות על-ידי כ-60 ספקים עצמאיים שונים, כאשר כ-60% מהייצור נעשה באירופה, וכ-40% באסיה.

מארי הונדה, מנכ"לית COS העולמי, מסרה: "אנחנו מאוד מרוצים מפתיחת החנות בתל-אביב. השקת COS בישראל היא צעד מרגש מאוד עבורנו, ואנחנו מקווים שלקוחותינו ייהנו מהמיקום החדש ב-MALL FASHION TLV, בו ייחשפו לקולקציות השונות שלנו".