אפקט החג בטבלת הרייטינג: נתונים נמוכים ושידורים חוזרים

ערוצים 2 ו-10 המשיכו לשדר בהילוך נמוך במהלך חג הפסח ולאחריו ■ משחק ליגת האלופות ששודר ע"י זכיינית ערוץ 2 רשת ביום רביעי סייע לערוץ 10 להגיע לנתונים דו-ספרתיים

רבע הגמר בין יובנטוס לברצלונה / צילום: רויטרס
רבע הגמר בין יובנטוס לברצלונה / צילום: רויטרס

מהדורת "חדשות סוף השבוע" ששודרה אמש (מוצ"ש) בערוץ 2 היא התוכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף, שכלל את חג שביעי של פסח וערבים עמוסים בשידורים חוזרים, כמקובל בתקופה הזאת. המהדורה, בהגשת דנה ויס, זכתה לרייטינג של 20.6%, מול 8.2% ל"המגזין" בהגשת אושרת קוטלר ששודרה מולה בערוץ 10.

התוכנית היחידה שעברה את רף ה-20% מלבד מהדורת החדשות ששודרה אתמול היא תוכנית המעקב של "עובדה" של זכיינית ערוץ 2 קשת. התוכנית הגיעה ל-20.2% והתמקמה במקום הראשון בנתון של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה עם 577 אלף צופים. זו התוכנית היחידה של קשת שנכנסת השבוע לדירוג, על רקע העובדה ששני ימי השידור הנוספים שלה, ראשון ושני, נפלו על שביעי של פסח.

על רקע השבוע הלא שגרתי רשת הכניסה 5 תוכניות לטבלה, שלא זכו לנתונים גבוהים. "בלתי נראה", ששודרה לפני משחק ליגת האלופות ביום רביעי, ו"המערכת עם מיקי חיימוביץ'", ששודרה ביום חמישי, הגיעו שתיהן לנתון של 18.8%, במקומות רביעי וחמישי.

משחק ליגת האלופות עצמו - רבע הגמר בין יובנטוס לברצלונה - הגיע לנתון של 16.3%, והתברג במקום השישי, אך בטבלת צפיית הפרטים הוא במקום השלישי עם 530 אלף צופים.

כמו שקורה בדרך-כלל, שידור משחקי כדורגל ברשת סייע לנתוני ערוץ 10, שם אפילו שידור חוזר שהוקרן באותו ערב - של התוכנית "אהבה עיוורת" - הגיע לנתון של 11.1%, ותוכנית "הצינור", ששודרה בעקבותיו, רשמה אף היא רייטינג דו-ספרתי חריג של 10.1%. גם שידור חוזר של השעשועון "לעוף על המיליון" הגיע השבוע ביום חמישי לנתון דו-ספרתי של 10.7%.

יום שישי מספק נתונים סטנדרטיים בשני הערוצים, אך על רקע דלילות הטבלה, שתי התוכניות הקבועות שמשודרות בו בערוץ 2 נכנסו הפעם. "מחר שבת" של צביקה הדר הגיעה ל-13.6%, מה שמאפשר לה להיכנס השבוע למקום העשירי, ו"אולפן שישי", ששודרה לפניה, עם 13.9% במקום התשיעי. ממול בערוץ 10 לקט של "שי בשידור" עם 6.2%, ו"שישי" עם אילה חסון הגיעה ל-7.3%.

בערוץ 1 "יומן", בהגשת תמר אלמוג, הגיעה ל-2.6%. "חדשות השבת", בפעם האחרונה בהגשת אמיר איבגי שעובר לערוץ 20, הגיעה ל-3.2%.

רייטינג 23.4.17
 רייטינג 23.4.17