הנקראות ביותר

הטבעונות משתלמת? החטיף שגייס 89 אלף ש' בפחות משבוע

החברה הטבעונית ששברה שיאים בהדסטארט חוזרת עכשיו לסיבוב מוצלח נוסף, והפעם עם חטיף שוקולד טבעוני חדש שכבר גייס למעלה מ-89 אלף שקל בפחות משבוע ■ "סוד ההצלחה טמון בקהל הלקוחות הפעיל והמעורב שלנו"

חטיף פנדה החדש / צילום: ניסים בן כהן
חטיף פנדה החדש / צילום: ניסים בן כהן

דניאל ואליה, היוצרים של "שוקולד פנדה" - שוקולד טבעוני, התחילו את דרכם מקמפיין בהדסטארט ביולי 2015. מאז עבר הרבה שוקולד בנהר, והיום הם מנהלים מפעל לייצור שוקולד טבעוני בירושלים עם אלפי לקוחות וקהילה תומכת ומעורבת.

עכשיו, כמעט שנתיים אחרי, הם חוזרים להדסטארט והפעם עם קמפיין לחטיף שוקולד טבעוני חדש. נראה שגם למוצר הזה יש ביקוש, ולראיה - הקמפיין גייס כבר למעלה מ-89 אלף שקל בשישה ימים מאז שעלה לאוויר, אותם תרמו מעל ל-800 תומכים. 

דניאל ברקת, מיוצרי "פנדה" מסביר שסוד ההצלחה טמון בקהל הנאמן, הפעיל והתומך: "הקמפיין הראשון שבר שיאים בהדסטארט וזכה בתואר העסק עם מספר התומכים הגבוה ביותר וגייס 200 אלף שקל, למרות שיעד הגיוס שלו עמד של 30 אלף בלבד. הכל בזכות הקהל שלנו שאכפת לו מאוד ונותן לנו הרבה תמיכה".

"גם בתהליך יצירת החטיף החדש, חברי הקהילה יהיו שותפים פעילים. כל מי שתמך בקמפיין יקבל תחילה סקר לענות עליו ולפי דעת הקהל ניצור את המאפיינים העיקריים של החטיף החדש", מסביר דניאל, "ולאחר מכן נקיים אירוע טעימות בו הלקוחות יגיעו ויטעמו מספר דוגמיות ולפי הפידבק מהם נחליט עם מה להתקדם. חשוב לנו לקבל את האינפוט שלהם".

לדבריו של דניאל, לחטיף החדש יתרונות על הטבלאות הקיימות, הן מבחינת הצרכנים והן מבחינת היצרנים: "כבר תקופה ארוכה שאנחנו לא מצליחים לעמוד בביקושים הרבים והבנו שאנחנו צריכים לעבור לקו ייצור אוטומטי, מה שיותר קל לעשות בייצור של חטיפים מטבלאות שוקולד. גם מבחינת הלקוחות, חטיף הוא נגיש וקל יותר לקחת איתם ממקום למקום מאשר טבלת שוקולד שלמה"

פרמטר חשוב נוסף הוא המחיר הזול יותר של חטיף לעומת טבלת שוקולד שלמה, שגם ככה לרוב גבוה יותר במוצרים טבעוניים מאשר במוצרים רגילים.

לפי דף הקמפיין בהדסטארט, "השאיפה היא להגיע לכ-8 שקל בחנויות לחטיף של 40-50 גרם (לצורך ההשוואה - חטיפי שוקולד לא טבעוניים עולים בין 3.5-7 שקל, תלוי איפה קונים אותם ובאיזו כמות)".

יעד הקמפיין עומד כעת על 120 אלף שקל, ובדף הקמפיין מבטיחים שאם הוא יעבור את היעד החברה תוסיף טעם נוסף של החטיף או תייצר מוצרים נוספים כמו וופלים או בייגלה מצופה שוקולד. עוד מובטח כי אם הקמפיין יגייס פי 3 מהיעד, גם מחירי הטבלאות הקיימות ירדו ל-14-15 שקל בחנויות באופן קבוע, לעומת מחיר של 17-19 שקל לטבלה כיום באתר, הוזלה שתתאפשר בזכות היכולות לקנות מכונות ייצור משוכללות יותר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות