נבו כרמי הופך לשותף ובעל מניות במשרד הפרסום יהושע TBWA

כרמי הצטרף למשרד כשזה היה עדיין קטן יחסית, ונשאר בו לאורך כל העליות והמורדות והשינויים הפרסונליים שהתרחשו בו

לאחר כמעט עשרים שנה במשרד הפרסום יהושע TBWA, נבו כרמי, מאנשי המדיה המוערכים בענף, הופך לשותף ובעל מניות.

כרמי הצטרף למשרד כשזה היה עדיין קטן יחסית, ונשאר בו לאורך כל העליות והמורדות והשינויים הפרסונליים שהתרחשו בו. החיבור של כרמי כאחראי על תחום המדיה במשרד החל עוד בטרם נבנו חברות המדיה הגדולות, בהן שולבו כוחות של מספר משרדים, ואף כשמשרד הפרסום יהושע חבר לחברת המדיה TMF, כרמי לא איבד את השפעתו, והמשרד נותר למעשה כמעט היחיד שהמשיך להיות אחראי על המדיה שלו גם כחלק מחברת מדיה.

על ההערכה לה זוכה כרמי אפשר ללמוד מכך שבאחד מגלגולי התפקידים בזכיינית ערוץ 2 רשת, הוא היה אחד המועמדים הבולטים לתפקיד סמנכ"ל השיווק. המינוי לא יצא לפועל, כי כרמי עצמו החליט להישאר ביהושע, ולא זז מהחלטתו למרות ניסיונות מצד לא מעט גורמים בענף הפרסום לפתות אותו לעבור לחברות אחרות.

במהלך שנותיו במשרד יהושע היו כאמור לא מעט שינויים פרסונליים בהנהלה. האחרון המשמעותי בהם מתרחש בימים אלה, כשעינת יוזנט-רביד, שכיהנה ב-5 השנים האחרונות כמנכ"לית המשרד, פורשת מתפקידה, ועל כיסאה צפוי להתיישב איש השיווק יגאל ברקת.

עם השנים והשינויים במשרד התפתח גם תפקידו של כרמי, וממנהל מחלקת מדיה הוא הפך בשנים האחרונות למשנה למנכ"ל. בנוסף הוא משמש דירקטור בחברת המדיה TMF וחבר בהנהלת איגוד הפרסום.

"אין סיפוק גדול יותר מאשר להצטרף לארגון צעיר וקטן ולצמוח אתו מתפקיד זוטר כל הדרך עד לשותפות, זה לגמרי אינו מובן מאליו", אומר כרמי ל"גלובס". "אני גאה בלקוחות הנהדרים ובשותף הבינלאומי TBWA, ובעיקר מודה לרמי יהושע על האמון הרב, ומאמין שלמשרד עוד יש דרך ארוכה להמשיך להוביל ולצמוח".