ארה"ב: כמה הכניס "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות בסופ"ש?

הסרט עלה בסוף השבוע האחרון להקרנות טרום-בכורה בארה"ב ■ עקף את "50 גוונים של אפור" בספתח הטוב אי-פעם לסרט שביימה אישה ■ שוויון מגדרי בקופות

הסרט "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות עלה בסוף השבוע האחרון להקרנות טרום-בכורה בארצות-הברית, וכיאה לאובססיה האמריקאית למספרים, כבר יש נתונים קופתיים - והם מרשימים עד מאוד: פנטזיית הקומיקס בכיכובה של כוכבת-העל הישראלית הכניסה כ-11 מיליון דולר.

האמריקאים גם אוהבים שיאים, ו"וונדר וומן", אותו ביימה פטי ג'נקינס, אכן קבע אחד כזה: הוא עקף את "50 גוונים של אפור" של סם טיילור ג'ונסון כדי לרשום את הספתח הטוב אי-פעם לסרט שביימה אישה.

עוד נתון מעניין: בשעה שבדרך-כלל יש לגברים רוב מובהק בקהל של סרטי גיבורי-העל, הרי שלפי נתוני האולפנים האמריקאים, במקרה של "וונדר וומן" היה שוויון מגדרי בקופות. עובדה זו אמורה לסייע לסרט לשמור על מומנטום ולהמשיך לרשום מספרים יפים גם בהמשך סוף השבוע.

כמו כן, בסקרי דעת הקהל שנערכו ביציאה מן האולמות, נהנה הסרט מהציון A, הגבוה מן הסתם, משהו שרק 4 תוצרים בשושלת שלו השיגו לפניו - "באטמן", "באטמן מתחיל", "האביר האפל" ו"עלייתו של האביר האפל", כך שגל גדות בהחלט בחברה טובה.

לפי התחזיות, "וונדר וומן" צפוי לשלשל לקופת המפיקים תוך מספר ימים סכום של כ-100 מיליון דולר. מדובר בסכום הגבוה בהרבה מן התחזיות ההתחלתיות לפני כמה שבועות, שעמדו על 60-70 מיליון דולר.