הותר לפרסום: גדי רייבוך ממשרד הבינוי חשוד בהטיית מכרזים

(עדכון) - הבוקר נעצרו 6 חשודים בחשד לשוחד, הפרת אמונים, קבלת דבר במירמה, הטיית מכרזים, עבירות מס והלבנת הון ■ צפויים מעצרים נוספים ■ רייבוך, שמעצרו הוארך ב-7 ימים, מכחיש את החשדות נגדו

גדי רייבוך/ צילום: אמיר מאירי
גדי רייבוך/ צילום: אמיר מאירי

הותר לפרסום: גדי רייבוך הוא הבכיר במשרד הבינוי והשיכון שנעצר הבוקר (ג') בחשד למעורבות בהטיית מכרזים. מעצרו הוארך בשעות אחר-הצהריים ב-7 ימים. 

באי-כוחו של רייבוך, עורכי הדין איתי ברכה, יוסי חמצני וסיניה חריזי-מוזס ממשרד ברכה ושות', מסרו בתגובה: "מרשנו הוא עובד ציבור מסור מזה 25 שנים, ומעולם לא נפל דופי בהתנהלותו. מרשנו מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו, ואנו משוכנעים כי האמת תתברר, והחקירה תסתיים בלא כלום". 

מוקדם יותר היום פורסם כי משטרת ישראל ויחידת יהלום ברשות המסים עכבו/עצרו הבוקר לחקירה 6 חשודים, במסגרת חקירה המתנהלת בלהב 433 - יאל"כ, בגין חשד לביצוע עבירות שוחד, הפרת אמונים, קבלת דבר במירמה, הטיית מכרזים, עבירות מס והלבנת הון. כעת הותר כאמור לפרסום כי בין המעוכבים גם גדי רייבוך, בכיר במשרד הבינוי והשיכון, החשוד במעורבות בהטיית מכרזים.

מדובר בחקירה משותפת למשטרת ישראל ויחידת יהלום ברשות המסים, שראשיתה לפני כשנה. במהלך החקירה עלה חשד כי בכיר במשרד הבינוי והשיכון, בסיוע אחרים, פעל בניגוד עניינים והטה מכרזים בהיקף מוערך של עשרות מיליוני שקלים בענפי הפיתוח הבנייה.

במשטרה מציינים כי בהתאם להתפתחות החקירה צפויים מעצרים נוספים.