נשיא רוסיה פוטין: "אני לא אישה, אז אין לי ימים רעים"

הפוליטיקאי הרוסי דאג לשמר את התדמית הגברית שלו בסדרת ראיונות שערך עימו הבמאי האמריקאי אוליבר סטון לצורך סרט דוקומנטרי ■ מוקדם יותר השנה פוטין התגאה ש"הזונות הרוסיות הן ללא ספק הטובות בעולם"

ולדימיר פוטין / צילום: רויטרס
ולדימיר פוטין / צילום: רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ידוע בתדמית הגברית שהוא דואג לתחזק. הבמאי האמריקאי אוליבר סטון, שערך סדרת ראיונות עם הנשיא הרוסי ואיגד אותם לסרט דוקומנטרי בארבעה חלקים שישודר בארה"ב החודש, פוטין דאג לשמור על התדמית וייחס חלק מהיציבות והעוצמה שלו לעובדה שהוא גבר: "אני לא אישה כך שאין לי ימים רעים", הוא אמר לסטון בזמן שערך לו סיור בקרמלין. "זה הטבע של הדברים. ישנם מחזורים טבעיים", לדבריו.

בקטעים מהראיונות שערך סטון ופורסמו השבוע ב"בלומברג",  פוטין דאג להדגיש לסטון כי הוא "מאסטר בג'ודו" ונמצא בשיא כוחו. הנשיא הרוסי בן ה-64, שכבר צולם בעבר בשלל פעילויות ספורטיביות - עם מגוון כלי נשק, שוחה בנהר ורוכב על סוס ללא חולצה - ציין בנוסף כי הוא אוהב לשחק הוקי, להרים משקולות ולשחות מדי יום.

נזכיר כי בתגובה לספקולציות שעלו מוקדם יותר השנה ולפיהן פוטין זוכה לאהדה בקרב טראמפ משום שהרוסים מחזיקים בסרטון שבו הנשיא האמריקאי מבלה עם נערות ליווי ברוסיה, פוטין התגאה כי "הזונות הרוסיות הן ללא ספק הטובות בעולם".

מאז היבחרו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ פוטין ורוסיה לא יורדים מהכותרות בארה"ב, בעקבות החשד לפיו האקרים רוסים התערבו במערכת הבחירות האמריקאית. היום צפוי להעיד בסנאט ראש ה-FBI המודח ג'יימס קומי, שטען כי טראמפ רמז לפני שהדיח אותו כי יפעל להנמיך את הלהבות בכל הנוגע לחקירה שמנהלת הבולשת בנוגע להתערבות הרוסית בבחירות ולקשרים שניהל יועצו לשעבר של טראמפ עם בכירים רוסים.