AI לכל אחד: הטכנולוגיה המתקדמת בעולם תושק בישראל

כנס Salesforce Essentials Tel Aviv יארח מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מכירות, שירות ו- IT ליום מרוכז ואפקטיבי שיעסוק בכל מה שצריך לדעת על טכנולוגיות הענן החדישות ■ הבטיחו מקומכם בכנס הגדול מסוגו

*** כתבה פרסומית

בעולם העסקי העכשווי, על השינויים המהירים והמסעירים שמתרחשים בו, חשוב לקלוט במהירות ולהיות יעילים. לכן, כשיש לנו הזדמנות לקצר שנה שלמה של פגישות וקריאה של מאות מאמרים לכדי יום אחד מרוכז, אינטנסיבי, אפקטיבי ומהנה - כדאי לקחת אותה בשתי ידיים.

לתוכנית המלאה של Salesforce Essentials Tel Aviv ולהרשמה לכנס הקליקו כאן >>

ב-כנס Salesforce Essentials Tel Aviv תשיק סיילספורס את מערכת האינטליגנציה המלאכותית (AI) - "איינשטיין" - ותכריז על זמינותה המיידית בישראל. מערכת חלוצית זו, שהיא הראשונה מסוגה בשוק, צפויה לחולל מהפיכה נוספת ביכולות של כל עסק, מהקטן ביותר ועד לגדולי הארגונים. לראשונה, מערכת AI מתקדמת תהיה זמינה לכל ארגון כמוצר מדף ידידותי ורב עוצמה. ניתן יהיה לרתום אותה בקלות לניבוי הצלחה של עסקאות, ניבוי העדפות וטעמים משתנים של לקוחות, שיפור חוויות הלקוח ושיפור משמעותי בביצועי העסק.

בכירי החברה העולמית יחשפו בישראל את התפישה הטכנולוגית והעסקית של המערכת, כיצד היא פותחה וכיצד היא תשפיע על המגזר העסקי בארץ ובעולם במגוון מגזרים.

בכנס, שהוא הגדול מסוגו בישראל, יוצגו ב-4 מסלולים מקבילים עם הרצאות והדגמות, הפלטפורמות:  Cloud Marketing Cloud ,Sales Cloud,Service Cloud  ,Commerce Cloud  .Community  ,AI Einsteבין הנושאים שיעלו בו - כיצד לפרוץ דרך בארגון, איך להדק את הקשרים עם לקוחות, איך לרתום עבור אלה את מיטב החדשנות בעולמות הסלולר, הרשתות החברתיות וטכנולוגיות הענן.

באירוע גם תוכלו להיחשף לסיפורי הצלחה מקומיים של לקוחות נבחרים ותגלו בעזרת מומחי Salesforce איך להוביל שינוי כזה אצלכם בעסק. תכירו מקרוב את סיפורי ההצלחה של דיפלומט, שטראוס, בנק לאומי ועוד, ותשמעו על שיטות פעולה לחיזוק נאמנות הלקוחות ופרסונליזציה מרובין פישר , VP Salesforce EMEA; אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות סיילספורס ישראל; כרמלה אבנר, סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע בשטראוס מים; ומדניאל מלכה, מנכ"ל IBM ישראל, שידגימו איך מאמצות החברות חידושים בשירותי ענן, בסלולר, באינטרנט של הדברים (IoT) ובבינה מלאכותית (AIׁׂׂ  .Salesforce תמשיך ותציג את שלל הכלים והטכנולוגיות המובילים, כגון פלטפורמת ה- AI איינשטיין, ועוד.

לתוכנית המלאה של Salesforce Essentials Tel Aviv ולהרשמה לכנס הקליקו כאן >>

להתראות ביום שני, 12 ביוני 2017, במרכז הקונגרסים של תל אביב, רח' רוקח 101, תל אביב, 08:30-17:00. ההשתתפות היא ללא תשלום.

להרשמה לכנס Salesforce Essentials Tel Aviv הקליקו כאן >>