דאבל קריר: מזגני טורנדו - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

קמפיין טורנדו / צילום מסך
קמפיין טורנדו / צילום מסך

הפרסומת למזגני טורנדו היא הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, רותם סלע מפעילה את המזגן בשלט רחוק, כשהיא עדיין בדרך לביתה. כשהיא מגיעה לביתה, היא פונה בטענות למכשירי חשמל דוגמת מכונת הכביסה ומדיח הכלים, ומבקשת שילמדו מהמזגן שמתחיל לפעול כשהיא עדיין בדרך. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הגבוהים ב-3% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.9%.

בדירוג האהדה רושמת הפרסומת שיעורים הנמוכים בכ-36% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 24.8%.

הקמפיין לקוקה-קולה הוא הקמפיין המושקע ביותר תקציבית השבוע - על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום הושקעו בו כ-2 מיליון דולר. הקמפיין הגיע השבוע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. לפני שבועיים קמפיין הפרסומות המושקע ביותר היה של פיוז טי, עם השקעה בסך כ-1.5 מיליון דולר.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן לפני שבועיים, ועומד על 667 לעומת 668 לפני חג השבועות. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע באותה תקופה, ועומד על כ-56.2 מיליון דולר לעומת כ-65 מיליון דולר לפני שבועיים.

זכורות
 זכורות