אנחת רווחה: עובדי גלובוס מקס קיבלו את משכורת מאי

3 ימים לאחר הבקשה להקפאת הליכים, ולאחר שבעלי החברה הזרימו כסף להמשך הפעילות השוטפת, קיבלו העובדים את שכר החודש הקודם

בית הקולנוע גלובוס מקס / צילום: אמיר מאירי
בית הקולנוע גלובוס מקס / צילום: אמיר מאירי

3 ימים לאחר הבקשה להקפאת הליכים: הבוקר (ו') קיבלו כל עובדי גלובוס מקס את שכרם, לאחר שבעלי החברה הזרימו כסף לשם המשך הפעילות השוטפת.

עו"ד חיות גרינברג, המייצגת את העובדים, מסרה היום: "אני שמחה שהצלחנו במאמצים משותפים להסדיר את הבעיה הבוערת ביותר, והיא תשלום שכר חודש מאי לעובדים. העובדים התייצבו לעבודה וסייעו ככל שניתן עוד קודם לכן, אולם בהחלט ההקלה הגדולה במצוקתם תסייע להפעלה טובה יותר של החברה".

חברת גלובוס מקס היא אחת משלוש החברות המרכזיות בישראל העוסקות בהקמה, ניהול ותפעול בתי קולנוע בישראל. החברה מפעילה כיום 111 מתחמי בתי קולנוע פעילים ברחבי הארץ (בכפר-סבא, בחיפה, ברחובות, בנהריה, בקריית ביאליק, במודיעין, באשדוד, בבאר-שבע, בנתניה, באשקלון ובפתח-תקווה). בנוסף, היא משמשת כמפיצה בישראל של שלושה מאולפני הסרטים ובעלי הזכויות הגדולים בעולם - וורנר, יונייטד ופראמאונט, וחלק משמעותי בפעילות הרווחית שלה מגיע מתחום הפצת הסרטים. אין לה נכסים בבעלותה.

גלובוס מקס נחשבת למפיצת הסרטים השנייה בגודלה בישראל אחרי פורום פילם, המפיצה בארץ את הסרטים של אולפני דיסני, פוקס וסוני ושייכת לקבוצה המחזיקה ביס פלאנט. יונייטד קינג היא מפיצת הסרטים השלישית בגודלה בישראל, והיא מפיצה בעיקר סרטים ישראליים לצד סרטי קולנוע עצמאיים.