אלונה בר און וענת אגמון - שותפות בבעלות ב"גלובס"; סיגלר - מו"ל

בר און במכתב לעובדי "גלובס": "יש לנו כעת הזדמנות נדירה להצעיד את 'גלובס' לעבר עתיד דיגיטלי המשתנה תדיר, להגדיר מחדש אותו ואת תפקידו, כך שמחד ימשיך להיות כלי תקשורת מרכזי ובעל השפעה בזירה הכלכלית ובזירה הציבורית בישראל, ומאידך תישמר עצמאות המערכת העיתונאית"

אלונה בר און / צילום: איל יצהר
אלונה בר און / צילום: איל יצהר

אלונה בר און הודיעה הערב (ב'), במכתב לעובדי "גלובס", כי הבעלות על קבוצת "מוניטין-גלובס" עברה רשמית לידיה ולידי ענת אגמון, בשותפות שווה. כמו כן, בר און הודיעה על מינויו של יובל סיגלר למו"ל של "גלובס". 

בר און כתבה לעובדים: "היי חברות וחברים, זהו. אפשר לברך... תיכף מתחיל העידן החדש בקבוצת 'מוניטין-גלובס'. אני שמחה ומתרגשת להודיע לכם שלפני שעה קלה עברה השליטה בקבוצת 'מוניטין-גלובס', שהקים אבי חיים בר און לפני 34 שנים, לידי ענת אגמון ולידי משפחתי, בשותפות שווה.

"את ענת הכרתי בחודשים האחרונים, אבל אני כבר יודעת שלא יכולתי לחלום על שותפה מתאימה יותר: ערכית, יזמית, בעלת חזון. מעתה אנחנו בעלים-משותפות בקבוצת התקשורת המיוחדת הזאת, הכוללת את 'גלובס', עיתון העסקים של ישראל; את אתר האינטרנט המשרת למעלה מ-300,000 משתמשים בכל יום; את 'ועידת ישראל לעסקים' ועוד שורה ארוכה של פעילויות והשקעות בתחומי המדיה והטכנולוגיה.

"לתפקיד המו״ל של 'גלובס' בחרנו ביובל סיגלר, האיש שבזכותו גם יצא לפועל החיבור בין ענת לביני. יובל הוא אחד המו"לים המנוסים והיצירתיים בענף המדיה בישראל. ענת ואני מאמינות כי ניסיונו הרב של יובל בעיתונות וביצירת תוכן חדשני הוא שיאפשר להוביל את 'גלובס' למקומו הראוי.

"הדירקטוריון שיוביל את קבוצת 'מוניטין-גלובס' יכלול את ענת אגמון, יובל סיגלר, עדן בר טל (לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת בתקופת הרפורמה בשוק הסלולר) ואותי, כיו"ר הקבוצה. 

"יש לנו כעת הזדמנות נדירה להצעיד את 'גלובס' לעבר עתיד דיגיטלי המשתנה תדיר, להגדיר מחדש אותו ואת תפקידו, כך שמחד ימשיך להיות כלי תקשורת מרכזי ובעל השפעה בזירה הכלכלית ובזירה הציבורית בישראל, ומאידך תישמר עצמאות המערכת העיתונאית, וינוטרלו אינטרסים והשפעות זרות - ואין בכוונתנו להתפשר על כך.

"זו הזדמנות להודות לכם, עובדות ועובדי 'גלובס', עיתונאים, אנשי שיווק ומינהלה כאחד, שהצליחו לעבור בכבוד תקופה ארוכה של אי-ודאות; ולכם - החברות והחברים שלי בחיים (ובפייסבוק), על האמון, התמיכה והסיוע שזכיתי להם לאורך החודשים האחרונים".