מגדלי דה וינצ'י: קבוצת הרכישה בחרה באשטרום לקבלן מבצע

העבודות להקמת הפרויקט, הכולל 375 דירות, מוערכות ב-700 מיליון שקל

קבוצת הרכישה שתקים את פרויקט מגדלי דה וינצ'י בתל-אביב בחרה בחברת אשטרום לקבלן המבצע של הפרויקט, בסכום המוערך ב-700 מיליון שקל. את הקבוצה ארגנו החברות אקרו נדל"ן, בבעלותם של צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקבי; וחברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסף טוכמאייר.

פרויקט דה וינצ'י יוקם על קרקע בת 10 דונם, בפינת הרחובות לאונרדו דה וינצ'י וקפלן סמוך למתחם שרונה בתל-אביב. הפרויקט כולל שני מגדלים בני 42 קומות ו-375 דירות בנות 3-5 חדרים ודירות מיוחדות. בנוסף, יכלול הפרויקט שני בנייני משרדים בני 8 ו-11 קומות ושטחי מסחר.

עוד כולל הפרויקט שתכנן האדריכל אבנר ישר בריכה מרחפת בקומה ה-8 המחברת בין שני המגדלים, ספא וחדר כושר. במרכז המתחם תוקם חצר פנימית אשר תהווה פיאצה רחבה עם פארק אקולוגי שיתפרש על שטח של כ-2 דונם.

הפרויקט מנוהל על-ידי חברת וקסמן גוברין גבע. היקף הפרויקט, שבנייתו תושלם בתוך 5 שנים, כולל מרכיב רכישת הקרקע מוערך בכ-2 מיליארד שקל. את הפרויקט מלווה בנק לאומי.

כל הדירות בפרויקט דה וינצ'י נמכרו לקבוצת רכישה, מלבד שני פנטהאוזים בקומה ה-42 של כל מגדל, בשטח של כ-400 מ"ר + 150 מ"ר מרפסות, עם בריכות שחייה פרטיות - המוצעות על-ידי החברות במחיר של 80 מיליון שקל.

טווח מחירי הדירות שנמכרו נע בין כ-3 מיליון שקל לדירת 3 חדרים ו-6 מיליון שקל לדירת 5 חדרים.

לאחרונה אוכלס מגדל הגימנסיה שהקימה קבוצת רכישה שארגנו החברות אקרו נדל"ן וקנדה ישראל ברחוב בן שפרוט סמוך לכיכר המדינה בתל-אביב. את המגדל, הכולל 108 דירות, ביצעה חברת אשטרום. פרויקט נוסף שצפויה אשטרום לבצע עבור אקרו נדל"ן הוא מגדל אלפא ביצחק שדה.

השליטה בקבוצת אשטרום נמצאת בידי 5 משפחות (נוסבאום, גירון, משורר, רובין וליפשיץ), המחזיקות יחד בכ-59% ממניות הקבוצה. כיו"ר החברה מכהן רמי נוסבאום, ומנכ"ל החברה הוא גיל גירון.