רוקדים כל הדרך לפסגה: 25.6% רייטינג ל"רק רוצים לרקוד"

"רק רוצים לרקוד" של זכיינית ערוץ 2 קשת מובילה את טבלת הרייטינג השבועית בפעם השלישית ברציפות ■ "הישרדות" של רשת מטפסת למקום השני בטבלה וממשיכה להציג נתונים חזקים בצפיית פרטים

"רק רוצים לרקוד" / צילום: רועי ברקוביץ
"רק רוצים לרקוד" / צילום: רועי ברקוביץ

"רק רוצים לרקוד", ריאליטי הריקודים של זכיינית ערוץ 2 קשת, ממשיכה להציג נתונים גבוהים יחסית לתקופה ולהוביל את טבלת הרייטינג זה השבוע השלישי ברציפות. הפרק ששודר ביום שלישי אף רושם את הנתון הגבוה ביותר עד כה לעונה, 25.6% צפייה, והוא זה שמתברג בראש הטבלה השבועית. הפרק השני ששודר השבוע מתברג במקום הרביעי עם 23.3%.

עם זאת, כמו בשבוע שעבר, בגזרת צפיית הפרטים - שם נמדד כמה אנשים צפו בתוכנית ולא אחוז בתי-האב - "הישרדות" של רשת ממשיכה לספק קרב צמוד, ואחרי שהובילה במדד הזה בשבוע שעבר, השבוע משיגות שתי התוכניות נתונים כמעט זהים: 729 אלף צופים בכלל האוכלוסייה לתוכנית הריקודים - מול 728 אלף צופים ל"הישרדות".

"הישרדות" רושמת התאוששות מעודדת מבחינת רשת גם בגזרת הרייטינג בבתי-האב (במגזר היהודי), ואתמול (מוצ"ש) עלתה ל-24.9% והתברגה במקום השני בטבלה. הפרק ששודר ביום רביעי רשם נתון סטנדרטי - 22.9% והגיע למקום שישי.

כל אחת מהזכייניות מכניסה עוד שתי תוכניות לעשירייה, בשבוע שבו הרייטינג הכללי רשם עלייה קלה בהשוואה לשבועות האחרונים. "להיות איתה" של קשת משיגה גם היא נתון שיא לעונה, 23.4%, ומתברגת במקום השלישי; ו"מועדון לילה" עם 20.6% במקום השביעי. ברשת, "שנות ה-80" עולה לנתון גבוה של 23.1% ולמקום החמישי, וטקס הפתיחה של המכבייה ביום חמישי עזר לזכיינית לרשום נתונים מעט גבוהים יותר ביום הזה, שבו היא מציגה חולשה לאחרונה, ועם 14.9% התברג במקום העשירי.

בערוץ 10 רק "פנים אמיתיות" (10.2%) חוצה את רף ה-10%. היום המעניין בערוץ מוסיף להיות יום שישי, שם, גם על רקע חולשתה של הסדרה הקומית החדשה של רשת, "שמחות" (9.6% בלבד), נרשמו בסוף השבוע פערים קטנים במיוחד בינו ובין ערוץ 2: "אולפן שישי" של חדשות 2 הסתפקה בנתון נמוך של 10.5%, בעוד "שישי" עם אילה חסון של חדשות 10 התחזקה ל-7.2%. "שי בשידור" עם 7.8% בערוץ 10 נתן פייט צמוד עוד יותר ל"שמחות", המשודרת במקביל בערוץ 2.

בשבת, "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 מתחזקת ל-17%, בזמן ש"המגזין" בערוץ 10 נחלשת ל-7.2%. "רואים עולם" בתאגיד השידור "כאן" עולה ל-4.7%.

עוד ב"כאן" השבוע: גמר גביע הקונפדרציות מגיע ל-7.8%, הנתון השני הכי גבוה שרשם התאגיד עד כה; ותוכנית התחקירים "זמן אמת" חוצה לראשונה את רף ה-5%, עם 5.4%.

רייטינג 9-7-17
 רייטינג 9-7-17