פורסם מכרז לבניית והפעלת פרויקט להשכרה בחולון

עפ"י תנאי המכרז, 25% מהדירות ייועדו לבעלי תעודות זכאות של מחיר למשתכן, ודמי השכירות בהן יהיו מפוקחים וייקבעו על רמה הנמוכה בכ-20% ממחיר דירה להשכרה בשוק החופשי

קרקעות במזרח חולון / צילום: תמר מצפי
קרקעות במזרח חולון / צילום: תמר מצפי

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל פרסמו מכרז נוסף לרכישת קרקע עליה ניתן להקים פרויקט להשכרה ארוכת-טווח. מדובר בקרקע הממוקמת בשכונת תל-גיבורים בחולון, עליה ניתן להקים 42 יחידות דיור, כולן להשכרה.

על-פי תנאי המכרז, 25% מהדירות ייועדו לבעלי תעודות זכאות של מחיר למשתכן, ודמי השכירות בהן יהיו מפוקחים וייקבעו על רמה הנמוכה בכ-20% ממחיר דירה להשכרה בשוק החופשי.

המכרז מתייחס למגרש עליו ניתן להקים שני בניינים בני 7 ו-3 קומות. כמו כל מכרז ממשלתי לדיור להשכרה, גם במקרה הזה המכרז משווק במודל במסגרתו היזם הזוכה ישכיר את כל הדירות למשך 20 שנה ולאחר מכן יוכל למכור אותן. על היזם או הקבלן לבנות את הפרויקט ולתפעל אותו בכל תקופת ההשכרה.

המכרז ייסגר למתן הצעות ב-11 לספטמבר הקרוב.

"אנחנו פועלים למצות כל קרקע ולאפשר לכל עיר שחפצה בכך פרויקט לשכירות ארוכת-טווח, בין אם מדובר בפרויקט גדול, ובין אם מדובר בעשרות יחידות דיור", אמר היום (א') מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי. "נוכח ההיענות הגדולה של ציבור היזמים והקבלנים וגם השוכרים, ובהנחיית שר האוצר ומטה הדיור, החברה ורמ"י ימשיכו לפרסם מכרזים נוספים בכמות משמעותית במהלך שנה זו".

לוי ציין עוד כי במחצית השנייה של שנת 2017 תפרסם החברה יחד עם רמ"י מכרזים נוספים באזורי ביקוש.