אבי גבאי: "שמח וגאה שהצלחתי בחיים, אבא היה זוטר בבזק"

"יצאתי מהעולם העסקי עם שם טוב, כך שאני יכול להמשיך ולעשות כסף, אבל אני מעדיף לעשות עבודה ציבורית. הציבור מאוד מעריך את זה. אני לא קפיטליסט, אני סוציאל-דמוקרט"

אבי גבאי/ צילום: דוברות הכנסת
אבי גבאי/ צילום: דוברות הכנסת

"אני שמח ואני גאה שהצלחתי בחיים, אבא שלי היה טכנאי זוטר בבזק, ואני הצלחתי להתקדם. קודם כל, אני גאה בכך. מעבר לכך, יצאתי מהעולם העסקי עם שם טוב, כך שאני יכול להמשיך ולעשות כסף, אבל אני מעדיף לעשות עבודה ציבורית. הציבור מאוד מעריך את זה. אני לא קפיטליסט, אני סוציאל-דמוקרט". 

כך אמר אתמול (א') בערב אבי גבאי, בראיון לגל"צ. בנוגע לחקירה בקבוצת בזק, אמר גבאי: "מדובר בחשדות מאוד מאוד חמורים, לב הבעיה בחברות הציבוריות היא שדירקטורים מתמנים בהשפעה של בעלי השליטה". 

היום מתקיים הסיבוב השני בבחירות המקדימות (פריימריז) לראשות מפלגת העבודה בו יכריעו 52,505 מתפקדי המפלגה בין ח"כ עמיר פרץ לאבי גבאי. התוצאות צפויות להתפרסם כבר הערב, בסביבות 22:30. פרץ, נזכיר, זכה בסיבוב הראשון ב-27% מהקולות, לעומת 32% שקיבל פרץ.

גבאי צבר, לפי בדיקת "גלובס", בחמש השנים שבהן כיהן כמנכ"ל בזק (2007-2012), הון כולל בשווי מינימלי של 52 מיליון שקל (ברוטו, לפני מס). המגזין "פורבס ישראל" העריך ב-2015 את הונו של גבאי ב-25 מיליון שקל.