נעילה חיובית בוול סטריט; מניות הטכנולוגיה הגדולות בלטו

ג'נט ילן בעדות דו-יומית בפני הקונגרס: רמזה לצמצום במאזן הפדרל ריזרב ■ עונת הדוחות מעבירה הילוך: השבוע ידווחו הבנקים הגדולים בוול סטריט ■ מניית אמזון שוב חצתה את רף 1,000 הדולר

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס
סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ד') במגמה חיובית, על רקע נעילה חיובית בבורסות אירופה.

 

יו"ר הפדרל ריזרב, ג'נט ילן, פתחה בעדותה בת היומיים בפני הקונגרס האמריקאי. ילן אמרה כי הכלכלה האמריקאית בריאה מספיק עבור העלאת שיעורי הריבית וצמצום מאזן האג"ח של הפד, למרות שקצב האינפלציה הנמוך עלול להותיר את הבנק המרכזי עם מרחב תמרון מצומצם.

לאחר דוח התעסוקה החזק שפורסם בשבוע שעבר, בשווקים ינסו לצרף רמזים באשר לשאלה האם פניו של הפד להעלאת ריבית נוספת, שלישית במספר, השנה. נכון לעת עתה, אין לכך תשובה חד משמעית מהחוזים העתידיים על שיעורי הריבית.

פורסם ספר הבז' של הפד, הסוקר את המצב הכלכלי ב-12 מחוזות הבנק המרכזי האמריקאי.

בארה"ב ממשיכים לעסוק בהמשך המידע המביך אודות נשיא ארה"ב טראמפ ומשפחתו. אמש נחשף מייל שנשלח ב-2016 לבנו של הנשיא, דונלד טראמפ ג'וניור, ובו הצעה להיפגש עם עורכת דין רוסיה המקורבת לקרמלין, והכל על מנת לקבל מידע מכפיש על הילארי קלינטון, יריבתו של טראמפ במרוץ לנשיאות.

עונת הדוחות תעביר הילוך השבוע עם דיווחים של הבנקים הגדולים בוול סטריט, אבל עוד היום לפני הפתיחה דיווחה פסטנל , ולאחר הנעילה בארנס אנד נובל (סימול: BKS). 

אפל  ריכזה עניין על רקע דיווח ב"פאסט קומפני" כי החברה עובדת "מסביב לשעון" על מנת לתקן בעיות תוכנה במכשיר הדגל שלה, האייפון החדש. מניות טכנולוגיה אחרות שבלטו במסחר: גוגל , פייסבוק  , אמזון  ו-מיקרוסופט .

סנאפ  הוסיפה לעמוד במוקד לאחר שנפלה אמש בחדות ונסחרת כעת עמוק מתחת למחיר ההנפקה שלה.

המשקיעים במניות האנרגיה דוגמת אקסון מובייל  ושברון  מוסיפים לעקוב אחר מחירי הנפט.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]