מ-88 ל-99: בועז כהן יגיש תוכנית יומית ברדיו eco99fm

אחרי שעזב את תחנת הרדיו 88FM של תאגיד השידור ומתח עליה ביקורת, כהן ישדר מדי יום ברדיו eco99fm בין השעות 22:00 לחצות ■ במקביל, השדר תומר מולוידזון יחליף את כהן ב-88FM

בועז כהן / צילום: זאב ינאי
בועז כהן / צילום: זאב ינאי

אחרי ההתפטרות המתוקשרת של השדר בועז כהן מתחנת הרדיו 88FM, על רקע השינויים שחלו בה עם תחילת פעילות תאגיד השידור, הוא מצטרף כעת לתחנת הרדיו eco99fm שבבעלות אלי עזור.

על-פי הודעת התחנה, כהן ישדר ויערוך רצועת שידור קבועה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 22:00-00:00 בתוכנית שתישא את שמו. בנוסף, הוא יערוך ערוץ מוזיקה ויעלה סטים מוזיקליים בפלטפורמת הדיגיטל של התחנה eco99music.

מטעמו של כהן נמסר: "אני מודה ל-eco99fm שהרימו את הכפפה ומעניקים לי את הזכות לעשות את מה שאני אוהב הכי הרבה - רדיו. בעיניי, להיות שדרן רדיו זה להפיץ אהבה. זה לקדם איכות. זה להעשיר חיים של הרבה אנשים ביופי ובאהבה. להוסיף להם קסם".

חגית קמין, מנכ"לית התחנה, מסרה: "בועז מהווה סמן ימני בסוג העריכה הייחודי לו, ולכן צירפנו אותו לשורותינו. אנו גאים בקולות האחרים שהוא יביא לרדיו".

במקביל הודיעו היום (ד') ב-FM88 כי מי שיחליף את כהן הוא השדר תומר מולוידזון, שיערוך ויגיש תוכנית חדשה בימים ראשון עד חמישי בשעה 9:00.