הוט: 50 עובדים יפרשו מרצון - ויקבלו פיצוי של עד 230% משכרם

הוט: "התוכנית תאפשר לעובדים המעוניינים בשינוי, אשר מימשו את עצמם בחברה ורוצים להשתלב בארגונים אחרים במשק, לזכות בחבילה כלכלית תומכת, מהטובות במשק הפרטי"

חברת הוט הגיעה להסכם פרישה מרצון עם ועד העובדים שבמסגרתו פרישה של 50 עובדים. מדובר במספר נמוך יחסית ביחס למספר העובדים הכולל, אולם ככל הנראה מדובר במהלך ראשון שמעיד על כך שהוט נדרשת להתייעל כולל קיצוץ במספר העובדים שלה.

היום בלילה אמורה לפרסם את התוצאות הכספיות שלה למחצית השנה ולרבעון השני, וכנראה היא תמסור דיווח מפורט על תוכנית הפרישה מרצון.

הוט אישרה את קיומה של התוכנית ומסרה כי "הוט מודיעה על הסכם פרישה מרצון ראשון בשיתוף עם ועד העובדים. עובדים שיבחרו לפרוש, יקבלו תנאים מועדפים ויוכלו ליהנות מפיצוי כולל בטווח של עד 230% משכרם. התוכנית תאפשר לעובדים המעוניינים בשינוי, אשר מימשו את עצמם בחברה ורוצים להשתלב בארגונים אחרים במשק, לזכות בחבילה כלכלית תומכת, מהטובות במשק הפרטי, אשר תאפשר להם לבצע שינוי זה".

עוד נמסר כי "עובדים יוכלו להגיש בקשה להיכלל בתוכנית ולפרוש בתנאים מוגדלים. מספר המקומות בתוכנית מוגבל. במשך 7 ימים מהיום יוכלו עובדי החברה העומדים בתנאים להגיש את בקשתם. התנאים אשר הוסכמו לאחר משא-ומתן עם ועד העובדים נועדו לעגן את זכויות עובדי החברה הפורשים".

מוועד העובדים נמסר כי "לראשונה בחברת הוט הושקה תוכנית פרישה מרצון בתנאים מטיבים. בתוכנית זו הושקעו מאמצים רבים וחשיבה מעמיקה, כך שהיא תאפשר לכל עובד שרוצה בכך ליהנות מתנאים מועדפים בפרישה".