רייטינג שבועי: "הישרדות" מצליחה לכבוש את הפסגה

שני פרקי הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 רשת מתברגים במקומות 1 ו-2 לאחר שהתקשו להתרומם ■ קשת בשבוע פחות טוב, אך מכניסה 5 תוכניות לטבלה

אחרי חודשים של אכזבה ונתונים נמוכים מהצפוי, השבוע החולף מאפשר סוף-סוף ל"הישרדות" ולרשת לחייך מעט. אמנם תוכנית הריאליטי המושקעת - שבשנה שעברה הובילה את טבלאות הרייטינג - לא ממריאה לגבהים יוצאי דופן, אבל שני הפרקים ששודרו השבוע בכל זאת מוליכים בבירור ובבטחה את טבלאות הצפייה השבועיות גם ברייטינג בבתי האב (26.3% לפרק ששודר ביום רביעי ונמצא במקום הראשון), וגם בצפיית הפרטים (למעלה מ-800 אלף צופים בכלל האוכלוסייה לאותו פרק).

ביום חמישי שידרה הזכיינית שני פרקים של הסדרה הקומית "שנות ה-80", אך מאחר שההפרדה בין הפרקים לא עמדה בכללי הוועדה למדרוג הם נחשבים לפרק אחד, שהשיג רייטינג ממוצע של 21%, ומדורג במקום השישי. מלבד זאת, בזכיינית עדיין רחוקים מלפצח את יום שישי הבעייתי, וגם הניסיון לשבץ בו את השעשועון "הטוב מכולם", שחזר לאחרונה לעונה שנייה, לא מוליד יותר מרייטינג חד-ספרתי של 9.8%.

קשת אמנם מכניסה לטבלה חמש תוכניות (על רקע איחוד הפרקים של "שנות ה-80"), אך עדיין מדובר בשבוע פחות מוצלח מבחינתה. "רק רוצים לרקוד", שבמהלך החודשים האחרונים הפתיעה והוליכה את טבלאות הצפייה השבועיות בעקביות, נחלשה בשבוע החולף ושני פרקי התוכנית ששודרו ביום שני מדורגים במקומות 3 ו-7. פרק סיום העונה של "מועדון לילה" במקום הרביעי עם 22.3%, ו"המתמחים", ששבה לעונה שנייה, במקום החמישי עם 21.3%. במקום העשירי נמצא סרטה של גלית גוטמן "בגובה העיניים - אמא במשרה מלאה", עם 14.5%.

בערוץ 10 לא יכולים להיות מרוצים מתוצאות השבוע הראשון של תוכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP" ששבה לעונה שנייה, בניגוד לקו שבו דבקו בערוץ עד כה של הימנעות מתוכניות מסוג זה, כשהפרק הראשון, ששודר ביום ראשון, השיג 10.3%, והפרק השני ביום חמישי רשם 8.2% בלבד. דווקא שתי תוכניות סולידיות יותר מבחינה כלכלית, הסדרה "חברות" ו"פנים אמיתיות" של אמנון לוי, רשמו השבוע נתונים יפים במונחי הערוץ של 11.5% לכל אחת.

בנתוני שידורי החדשות בסוף השבוע אין חדש: "אולפן שישי" יורדת ל-12%, "שישי" מתחזקת ל-7.2% ו"חדשות השבוע בכאן עם 2.5%. במוצ"ש: "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 עם 16.7%, "המגזין" בערוץ 10 עם 7.2% ו"רואים עולם" עם 3%.

רייטינג 30-7-17
 רייטינג 30-7-17