צפו: כל החידושים הצפויים באייפון 8 שיושק בחודש הבא

גל השמועות סביב השקתו המתקרבת של סמארטפון הדגל החדש של אפל צובר תאוצה: הצצה לשדרוגים והחידושים העיקריים שצפויים בדור הבא של מכשיר האייפון, שיחגוג השנה עשור לקיומו וצפוי להיחשף רשמית בחודש הבא

אייפון 8/ צילום : מתוך הוידאו
אייפון 8/ צילום : מתוך הוידאו

לקוחות רבים ממתינים להשקה של האייפון החדש, האייפון 8, שכמו בכל שנה מצית גל של ספקולציות אינסופי לגבי המכשיר. השנה מדובר באירוע מסקרן במיוחד וזאת בשל חגיגות העשור להולדתו של האייפון. לפני מספר ימים הוציא מגזין "ביזנס אינסיידר" סקירה מיוחדת אודות המכשיר הצפוי. בשל יום ההולדת עשר הצפוי יותר מסביר כי האייפון החדש יקרא אייפון 10 או אייפון X.

המכשיר יגיע עם כבל הטענה מהיר כברק לטעינה מהירה במיוחד שיתחבר ישירות לכניסת ה-usb-C המגיע עם המחשבים הניידים החדשים של החברה.

ייתכן ואפל תעביר את חיישן קורא טביעת האצבע אל מאחורי המכשיר ובהתאם להכרזות של אפל לגבי התאמות שערכה בתוכנת ההפעלה עבור תמיכה במציאות רבודה כנראה שהאייפון החדש יגיע גם עם תמיכה בטכנולוגיה חדישה זו, תמיכה שעשויה לכלול מצלמה עם חיישני תלת ממד. כמו-כן ישנו סיכוי שאפל תכריז על טכנולוגיית זיהוי פנים המבוססת על לייזר.

שולי המכשיר צפויים להיות קטנים יותר משמעותית והמסך יציג רזולוציה של 2,436X1,125 פיקסלים. כפתור הבית שממוקם מתחת למסך המגע ישולב כחלק מהמסך עצמו. החברה עשויה לוותר על שלדת האלומיניום האייקונית שלה ולעבור לעיצוב מזכוכית.

אפל אף עשויה להשיק דגם שמחירו יעלה על ה-1,000 דולר, מודל אשר יכלול מסך בטכנולוגיית OLED, שמציג צבעים שחורים עמוקים יותר ובו בעת חוסך בחיי סוללה. המכשיר יגיע עם אפשרות לטעינה אלחוטית וכמו באייפון 7 כניסת האוזניות תישאר בפתח ההטענה.

האייפון 8 יוכרז בספטמבר 2017 ובחברה מקווים שההצלחה שלו תאפיל אף על זאת של האייפון 7.