סלברייט השיקה את אסטרטגיית ה-Digital Intelligence

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט: "היכולות המשודרגות של המוצרים החדשים שלנו יספקו לחוקרים ברחבי העולם יכולות חקירה מתקדמות ויקצרו זמני חקירה באופן משמעותי"

חברת סלברייט השיקה באופן רשמי את אסטרטגיית ה-Digital Intelligence שלה. ההשקה הינה חלק ממהלך רחב שביצעה סלברייט ליישום אסטרטגיה ממוקדת ומחודשת במרחב ה- Digital Intelligence.

סלברייט פועלת מזה שנים בעולמות המידע הדיגיטלי. בשנים האחרונות ביצעה החברה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום המחקר והפיתוח שהביאו להרחבת סל הפתרונות של החברה כך שיספק מענה כולל לגופי החקירה ואכיפת החוק גם בתחומי המודיעין הדיגיטלי. בכך נכנסת סלברייט לשוק רחב הרבה יותר בעל פוטנציאל שנתי של למעלה מ-3 מיליארד דולר. 

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט, ציין כי "בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי משמעותי אצל רשויות אכיפת החוק - מעבר מהקצאת אמצעים רבים להגנה מוחשית אל אמצעים דיגיטליים מתקדמים. מוצרי סלברייט מוטמעים בלמעלה מ-16,000 גופי אכיפת חוק בעולם. היכולות המשודרגות של המוצרים החדשים שלנו יספקו לחוקרים ברחבי העולם יכולות חקירה מתקדמות ויקצרו זמני חקירה באופן משמעותי".

כרמיל הוסיף כי "הקשת הרחבה של הצרכים לה אנו יודעים לספק מענה מכניסה אותנו לשוק עצום ובכוונתנו להוביל אותו בפרק זמן של כ-3-5 שנים.