יקי ודמני מונה למנכ"ל קופיקס גרופ במקום חיים אהרון

ודמני - שכיהן בעבר כמנכ"ל אפריקה תעשיות, כמנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה וכמנכ"ל אייס - יוביל את תהליך הפיתוח המואץ שעוברת קופיקס בתחומי פעילותה במגזר בתי הקפה וסניפי סופר קופיקס

יקי ודמני / צילום: יונתן בלום
יקי ודמני / צילום: יונתן בלום

חברת קופיקס גרופ  הודיעה הבוקר (ג') על מינויו של יקי ודמני למנכ"ל החברה.

ודמני, 65, נשוי + חמישה, תושב רעננה, בעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת תל-אביב ובוגר התוכנית לפיתוח מנהלים בבית הספר למינהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב, כיהן בעבר כמנכ"ל אפריקה תעשיות מקבוצת אפריקה ישראל, כמנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה וכמנכ"ל רשת אייס.

לודמני יש ניסיון עשיר בתחום המזון והקמעונאות, עת כיהן בעבר כמנכ"ל טמפו וסמנכ"ל המכירות והלוגיסטיקה של עלית.

ודמני יחליף את מנכ"ל החברה היוצא חיים אהרון, שניהל אותה מיום הקמתה והודיע אתמול (ב') על התפטרותו.

המינוי של ודמני למנכ"ל קופיקס חלק ממהלך המעיד על הכוונה להעמיק את אחיזת סניפי סופר קופיקס בערים ולהרחיב את פעילות רשת בתי הקפה המהווה חלק מפעילות הקבוצה בארץ ובחו"ל. כידוע, רשת קופיקס פרצה לחו"ל במהלך 2016 עם פתיחת הרשת ברוסיה.

ודמני יוביל את תהליך הפיתוח המואץ שעוברת החברה בתחומי פעילותה במגזר בתי הקפה וסניפי סופר קופיקס. תהליך זה כולל, בין השאר, הרחבה משמעותית של קווי המוצרים, הובלת חדשנות שיווקית וקידום ופיתוח המפעל החדש שהוקם לאחרונה ביבנה. המפעל מיועד לייצור ושיווק מגוון מוצרים לסניפי החברה, זאת במטרה לענות על הצורך הנובע מהגידול המשמעותי בפעילותה וכן ללקוחות נוספים.

ייזם ובעלים רשת קופיקס, אבי כץ, מסר היום: "רשת קופיקס ממשיכה להתפתח בקצב מהיר המעמיד בפניה אתגרים חדשים. אני מאמין ביכולותיו המוכחות של יקי להמשיך להוביל את המהפכה החברתית-צרכנית העומדת בבסיסה של הרשת. הרשת, המונה כיום 140 סניפים של בתי קפה בעיצוב אחיד, ו- 29 סניפי סופר קופיקס במרכזי ערים, תמשיך להוביל את המהפכה במטרה לתת לצרכנים הרבה יותר ערך - בהרבה פחות כסף.

"ודמני, שכבר הוכיח את יכולותיו בתחום המזון ומוצרי הצריכה, מקבל לידיו ניהול של חברה קמעונאית פורצת דרך שהינה גם חברה ציבורית, שמניותיה נסחרות בבורסה בתל-אביב, בעלת אג'נדה חברתית כלכלית ברורה. הוא יקבל את כל התמיכה הנדרשת להוביל אותה בהצלחה, להמשך התפתחות ופריצה למדינות חדשות בעולם". 

המנכ"ל הנכנס של קופיקס גרופ, יקי ודמני, מסר: "קופיקס היא רשת קמעונאית וחברתית בעלת פוטנציאל עצום להמשך התפתחות בארץ ובחו"ל. אני מאמין שהחיבור והשילוב בין הידע הקמעונאי שנצבר בחברה, איכות המנהלים והעובדים, החזון של המייסדים והמגמות החברתיות בארץ ובעולם מהווים נוסחה המבטיחה הצלחה. הצרכן הישראלי, שתמך ברשת ונהנה ממנה, יודע להעריך חדשנות, רמת שרות ובעיקר פעילות שעונה על צרכים משתנים חברתיים וכלכליים. נעשה את המקסימום לעמוד בציפיות לחדש ולהפתיע".