צפו: 5 כלים שימושיים שאולי לא הכרתם באפליקציית WAZE

WAZE הפכה בשנים האחרונות לאפליקציית הניווט העיקרית ברכבי ישראל, שלא רק עוזרת להגיע מנקודה א' לנקודה ב', אלא מאפשרת לעשות הרבה יותר כאשר נמצאים ברכב ■ אספנו בשבילכם 5 טיפים לשימוש באפליקציה שלא כולם מכירים

WAZE הפכה בשנים האחרונות לאפליקציית הניווט העיקרית ברכבי ישראל. האפליקציה, אשר נבנתה כשירות מבוסס חוכמת המונים, הפך במהרה לאפליקציה שלא רק עוזרת להגיע מנקודה א' לנקודה ב', אלא מאפשרת לעשות הרבה יותר כאשר נמצאים ברכב. אספנו בשבילכם 5 טיפים באפליקציה שלא כולם מכירים:

1. שיתוף זמן הגעה: רובנו אוספים חברים עם הרכב שלנו ומבזבזים זמן יקר בשליחת הודעות ותיאום. מיד לאחר התחלת הניווט באפליקציה מופיע תפריט המציין את זמן ההגעה ומרחק הנסיעה. באותו תפריט גם מופיעה אופציה "שלח זמן הגעה משוער", ולחיצה עליו מאפשרת לשלוח הודעה עם זמן הגעה וקישור לצפייה במיקום הרכב על גבי מפה בזמן אמת.

2. מילוי דלק בזול: תחנות דלק מציעות תעריפים שונים עבור אותו מיכל דלק. אין שום סיבה לשלם יותר, כאשר גם ככה התחנה נמצאת באותו מסלול. גם כאן WAZE מציעה פתרון. לחיצה על תפריט החיפוש מציעה מספר אייקונים, בהם גם אחד של תחנת דלק. לחיצה נוספת מציעה את התחנות הקרובות ואת המחירים. המחירים מופיעים בצבע אדום, כתום או ירוק, דבר המאפשר להבין במהירות איפה מוכרים דלק במחיר אטרקטיבי יותר.

3. חיפוש חניה: נוסעים ליעד חדש ולא רוצים להתחיל לחפש את החניון? לאחר הזנת היעד הסופי, בתפריט שנפתח לוחצים על "הוסף עצירה", לחיצה נוספת על אייקון "P" ובחירה בחניון הקרוב. WAZE אפילו מציינת את מרחק ההליכה ברגל ליעד שתוכנן במקור.

4. תחבורה שיתופית: ואם אתם נוסעים לעבודה או חוזרים הביתה, סביר להניח שהאוטו שלכם ריק ברובו. WAZE מציעה את WAZE קארפול, שירות המאפשר לאסוף נוסעים המבקשים להגיע לאותו היעד שלכם, וגם לקבל החזר על הוצאות הנסיעה. בעמוד הראשי של האפליקציה, לחיצה על האייקון של האדם המחזיק יד תצטרף אותכם במהירות לשירות. כך תוכלו להתחיל לאסוף אנשים באופן מיידי.

5. ניווט בחו"ל בעברית: וטיפ אחרון חביב שמאוד מתאים לתקופה הנוכחית כשחצי מהמדינה מעבר לים: כדאי לזכור שאם כבר בחרתם באפליקציה הישראלית, תשמחו לדעת שהיא ממשיכה לעבוד בכל מקום בעולם, בלי צורך להוריד מפות למכשיר או להגדיר משהו מיוחד. מגיעים למדינת היעד, פותחים את WAZE ומתחילים לנווט עם אותו ממשק מוכר והנחיות בשפה העברית.