רשות ההגבלים אישרה להולמס פלייס לרכוש את זאוס בר"ג

בימים אלה נמצאת הרשת לקראת תשקיף להנפקת מניות של הולמס פלייס בבורסה בת"א לפי שווי של כ־400 מיליון שקל

רשות ההגבלים העסקיים הודיעה הבוקר (ג') כי היא מאשרת את העסקה לרכישת מועדון הכושר של זאוס במגדל "משה אביב" ברמת-גן על-ידי קבוצת הולמס פלייס.

קבוצת הולמס פלייס נרכשה לפני 3 שנים על-ידי קרן גרין לנטרן בראשות יוסף איליאש, דני בן-רעי וריצ'י הנטר. בימים אלה נמצאת הרשת לקראת תשקיף להנפקת מניות של הולמס פלייס בבורסה בתל-אביב לפי שווי של כ־400 מיליון שקל, ומחזור ההכנסות שלה מוערך בשוק בכ-300 מיליון שקל. 

אישור רשות ההגבלים הגיע לאחר שנחתם הסכם הבנות בין הצדדים, וכעת הם נמצאים בשלבים אחרונים של בדיקת נאותות לקראת סגירה סופית של העסקה. מועדון זאוס ברמת-גן משתרע על 6,000 מ"ר.

לדברי ריצ'י הנטר, יו"ר קבוצת הולמס פלייס, "מאז המיזוג עם רשת גו אקטיב לפני כשנה וחצי אנו נמצאים בתאוצת התרחבות כחלק מיישום אסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה. נכון להיום מונה הקבוצה 36 מועדונים בפריסה ארצית, ובכוונתנו להכפיל את המספר ב-5 השנים הקרובות".

קבוצת הולמס פלייס, אותה מובילה כיום קרן שתוי, מנהלת את המותגים הולמס פלייס, גו אקטיב ואייקון פיטנס, מעסיקה כ-3,500 עובדים ב-36 מועדונים, ויש לה 120 אלף מנויים. קרן גרין לנטרן של יוסף אליאש, דני בן-רעי וריצ'י הנטר, ביחד עם פועלים שוקי הון ומוטי בן-משה, מחזיקה ב-60% מהולמס פלייס; משפחת פישר מאנגליה, מייסדת הרשת, מחזיקה בכ-40%.

הולמס פלייס נמצאת בתאוצת התרחבות מאז מיזגה לתוכה את מועדוני גו אקטיב, ולאחרונה הודיעה הקבוצה על רכישת מועדון הכושר גרייט שייפ בקניון שבעת הכוכבים בסכום של כ-7 מיליון שקל.

מלבד מיזוגים ורכישות ופיתוח המותג אייקון, מנוע צמיחה נוסף של הקבוצה הוא פתיחת קאנטרי קלאבים של הולמס פלייס, ולאחרונה היא זכתה במכרזים העירוניים לבנייה לתפעול ולניהול קאנטרי קלאב בחדרה ובכפר-סבא הירוקה.