מזכ"ל האו"ם יבקר בישראל וייפגש עם סטארט-אפים מקומיים

הביקור יימשך 3 ימים ויעסוק בחדשנות הישראלית ■ זהו הביקור הראשון שלו בארץ מאז שמונה לתפקידו בינואר 2017

אנטוניו גוטרש / צילום: רויטרס, Valentyn Ogirenko
אנטוניו גוטרש / צילום: רויטרס, Valentyn Ogirenko

מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, נחת בישראל. זהו הביקור הראשון שלו בארץ מאז שמונה לתפקידו בינואר 2017. במהלך הביקור, שיימשך 3 ימים, ישתתף גוטרש באירוע שיעסוק בחדשנות הישראלית. ראש הממשלה בנימין נתניהו, שגריר ישראל באו"ם דני דנון ואחרים יפגשו מחר את גוטרש במסגרת האירוע שייערך במוזיאון ישראל.

במסגרת האירוע יפגוש גוטרש עם נציגים של 4 חברות סטארט-אפ כחול לבן. הרשימה כוללת את חברת Water gen שפיתחה טכנולוגיה לייצור מי שתייה מהאוויר; חברת Homebiogas - חברת ביו-גז שפיתחה טכנולוגיה ביתית להפיכת פסולת אורגנית לגז לבישול; חברת qwise שמפתחת פתרונות בתחום המים וכן חברת Sight Diagnostics שפיתחה טכנולוגיה רפואית לאבחון מחלות דם באמצעות ראיית מחשב. בנוסף יפגוש גוטרש נציגים של עמותת Innovation Africa אשר מסייעת להטמיע טכנולוגיות ישראליות בתחום של אנרגיה סולרית ביבשת אפריקה.

דני דנון, שגריר ישראל באו"ם, אמר כי "ביקור המזכ"ל מהווה הזדמנות חשובה להציג את התרומה של ישראל לעולם כמדינה חדשנית ופורצת דרך בתחומים רבים. ישראל היא מובילה עולמית בתחום החדשנות, יוזמות ופיתוחים ישראלים משפרים את חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם מדי יום. דווקא מול הניסיונות לפגוע בישראל באו"ם, אנו מציגים כל העת את העשייה הישראלית החיובית ושמחים לחלוק מהידע שלנו ולקדם שיתופי פעולה למען עתיד טוב יותר".