יש לכם 75 מ' ש' מיותרים? הפנטהאוז במגדל מאייר למכירה

לא מכבר הסתיימה בניית הפנטהאוז היוקרתי ביותר במגדל מאייר ברחוב רוטשילד בת"א, שהוא בעצם הדירה האחרונה שמוצעת למכירה במגדל, אשר מכיל 140 דירות במחיר של החל מ-10 מיליון שקל - שכולן נמכרו

לא מכבר הסתיימה בניית הפנטהאוז היוקרתי ביותר במגדל מאייר ברחוב רוטשילד בתל-אביב, שהוא בעצם הדירה האחרונה שמוצעת למכירה במגדל אשר מכיל 140 דירות במחיר של החל מ-10 מיליון שקל שכולן נמכרו. המחיר למי שמתעניין הוא 75 מיליון שקל.

בשל היות הפנטהאוז הדירה האחרונה במגדל, הוא לא נמכר כמעטפת כמו שאר הדירות, אלא מרוהט קומפלט, בסגנון ריצ'ארד מאייר, אדריכל-העל האמריקאי, זוכה הפרסים שתכנן את המגדל. הפנטהאוז כולל ריהוט ואומנות במיליוני שקלים, וביניהם מטבח בעלות 500 אלף אירו שרק הוא שקול למחירה של דירת 5 חדרים בנתניה או דירת 4 חדרים ברמת-גן.

במגדל מאייר תמצאו גם טרקלין עסקים פרטי בגובה של שתי קומות שעלות הקמתו נאמדת בעשרות מיליוני שקלים והוא מיועד לדיירים בלבד. לצד הטרקלין תמצאו במגדל גם בריכה חצי אולימפית, חדר כושר, מרתף יין.

לגבי הפנטהאוז המדובר אז על-פי מקורות יודעי דבר התקבלה הצעה לשכירות במקום ל-3 חודשים בעלות של 150,000 שקל לחודש - אך זו נדחתה על הסף.