קשת מתחילה מרתון שיווקי למפרסמים ולחברות המדיה

תערוך במשך שבועיים 3 מצגות ביום ל-1,200 מפרסמים ופרסומאים, בהן תציג את האסטרטגיה שלה לחודשים שאחרי פיצול ערוץ 2

חודשיים לפני פיצול ערוץ 2 ואחרי חודשים ארוכים של הערכות, יורה היום (ב') קשת את יריית הפתיחה במלחמה השיווקית על הארנק של המפרסמים. קשת החלה היום בשבועיים של מאמץ אינטנסיבי לגעת מקרוב ובאופן איש במפרסמים הגדולים בישראל ולהציג בפניהם את לוח השידורים עמו צפויה קשת לעלות ב-1 בנובמבר לאוויר ואת התוכניות השיווקיות שלה.

ל"גלובס" נודע כי במהלך זמן זה תערוך קשת במסעדת "קלארו" בכל יום 3 אירועים, כאשר בכל אירוע ישתתפו 60 מפרסמים וחברות מדיה - ובסך-הכול 1,200 איש שבפניהם תוצג פרזנטציה החושפת את תוכניותיה של קשת לשנה הקרובה.

חלק לא מבוטל של הפרזנטציה למפרסמים עוסקת בחשיפה של מותגי התוכן של קשת, מתוך דגש על מגוון הז'אנרים והיכולת לגעת דרך המגוון בסוגים רחבים של קהלים. 27 מוצגי תוכן מופיעים במצגת, מתוכם 15 מותגים שכבר מוכרים לקהל הרחב ועוד 12 מותגים חדשים.

בקשת מדברים גם על המגוון הגדול שיש להם של יוצרים וטאלנטים כמפתח לייצור תוכן רלוונטי לקהל הישראלי. כמו כן, בקשת מתעתדים ללחוץ היטב על שני מוטיבים שיש להם ולאחרים עדיין לא: הראשון קשור בתוכן, אך יש לו משמעות שיווקית גדולה מבחינת שיבוץ פרסומות - רצועות יומיות קבועות: שתי רצועות התוכנית "אנשים" והתוכנית של גיא פינס אמורות לשמש מקפצה לפריים-טיים, ובסוף הפריים שתי רצועות אמורות להוביל החוצה.

ההיבט השני החשוב שבו לקשת יש יתרון עצום על מתחרותיה הוא ערוצי ההפצה - למשל אתר מאקו, שנחשב לאחד האתרים החזקים בישראל. אם לוקחים בחשבון שבשנים האחרונות הדיגיטל תופס מקום גדל והולך בתמהילי השיווק, קל להבין מדוע לקשת קריטי להבליט את היתרון שלה בתחום הזה.

בקשת רואים חשיבות בייצור חדשנות מוצרית גם כשזה מגיעה לפרסום ולכלי פרסום. על-פי ההערכות בקשת, המהלכים שננקטו סביב הפיצול יגדילו את הריץ' של קשת ב-30%, כי רק בפריים-טיים קשת תהיה עם 10 מותגים, במקום 3 שיש לה כיום.