סטארט-אפ המציע טיפול רגשי ברשת מגייס 31 מיליון דולר

"הפלטפורמה שלנו מאפשרת למיליוני אנשים לקבל טיפולים נפשיים ופסיכולוגיים בצורה וירטואלית, פשוטה, ע"י אנשי מקצוע מובילים בתחומם"

חברת TalkSpace / צילום: אתר החברה
חברת TalkSpace / צילום: אתר החברה

חברת הסטארט-אפ TalkSpace שמאפשרת לקבל טיפול נפשי דרך הרשת, באמצעות מחשב או דרך המובייל, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס של 31 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן הצמיחה הישראלית קומרה קפיטל והשתתפו בו חלק מהמשקיעים הקיימים של החברה בהם NVP (Norwest Venture Partners) ו-Capital Spark. מאז הקמתה בשנת 2012 גייסה החברה כ-60 מיליון דולר, סכום אשר כולל את הסבב הנוכחי.

TalkSpace הוקמה על ידי בני הזוג הישראלים רוני ואורן פרנק. רוני פרנק התמחתה בפסיכולוגיה, ויש לה רקע טכנולוגי ואילו אורן פרנק הוא איש פרסום אשר כיהן בעבר כמנכ"ל מקאן-אריקסון. TalkSpace מעסיקה כיום 70 עובדים בניו יורק והיא מחברת בין לקוחותיה לבין יותר מאלף מטפלים מוסמכים.

אורן פרנק, מנכ"ל TalkSpace, אמר היום כי "הפלטפורמה שלנו מאפשרת למיליוני אנשים לקבל טיפולים נפשיים ופסיכולוגיים בצורה וירטואלית, פשוטה, על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם. עד לפני מספר שנים, טיפול נפשי היה סוג של 'מותרות', ששמור רק למי שמסוגל לממן סוג כזה של טיפול. אנחנו מבינים שטיפול פסיכולוגי נחוץ כמעט לכל אדם, והנגשנו אותו לכל דורש במחירים נוחים לכל כיס, נגישות גבוהה למטפל, וללא צורך לצאת מהבית".

החברה מציינת כי יותר מחצי מיליון בני אדם נעזרו בשירותים שהיא מציעה תוך חמש שנים. TalkSpace מציעה ייעוץ אישי, טיפול זוגי וגם שירות לעסקים. התעריף שאותו גובה החברה הוא כ-40 דולר בשבוע, זול ביחס לטיפול מסורתי.

ארז שחר, שותף מנהל בקרן הצמיחה קומרה קפיטל התייחס לגיוס ואמר כי "TalkSpace מהווה הזדמנות עסקית מצוינת. עם עשרות אלפי לקוחות קבועים בכל חודש, החברה הוכיחה חדשנות יוצאת דופן בשוק שנחשב למסורתי ודורש פגישה פרונטלית בין מטפל למטופל. אך מעבר לצמיחה שמציגה החברה יש פה הזדמנות אדירה המוכיחה כי המגרש הטכנולוגי לא מנגיש אותנו רק לצרכים פיזיים אלא גם לצרכים שהם הרבה יותר מורכבים ושייכים לעולם הרגשי".

שחר הוסיף כי "אורן ורוני פרנק הם זוג יזמים יצירתיים, שלקחו את הניסיון הקודם שלהם, אורן כאיש פרסום ורוני עם ניסיון טכנולוגי נרחב והתמחות בפסיכולוגיה, למקום משמעותי המפגיש את הטכנולוגיה עם הצורך הבסיסי של כמעט כל אדם בטיפול רגשי מקצועי, במחיר השווה לכל נפש".

חברה נוספת שהודיעה היום על השלמת סבב גיוס היא Axonius שגייסה 4 מיליון דולר. החברה שמנוהלת על ידי דין זיסמן (אחד המייסדים) עוסקת בהגנה על מכשירים ברשתות ארגוניות. את סבב הגיוס הובילה הקרן YL Ventures והשתתפו בו גם הקרנות Vertex Ventures ו-Emerge Capital.

TalkSpace

שנת הקמה: 2012
מייסדים: בני הזוג רוני ואורן פרנק (המנכ"ל)
תחום פעילות: טיפול רגשי מקוון
גיוסי הון: כ-60 מיליון דולר
משקיעים: קומרה, NVP ואחרים