היום: נאוויטס מתחילה להיסחר בבורסה לפי שווי של 254 מ' ש'

שותפות הגז-נפט תתחיל להיסחר היום לאחר שהשלימה גיוס של כ-60 מיליון שקל, מתוכם כ-15 מיליון שקל של השותף הכללי בראשות גדעון תדמור ■ נאוויטס מדווחת על אופציה להגדלת החזקותיה בתגלית "באקסקין" ב-50%

גדעון תדמור / צילום: יעל צור. באדיבות ועידת אנרגיה ועסקים
גדעון תדמור / צילום: יעל צור. באדיבות ועידת אנרגיה ועסקים

שותפות הגז-נפט נאוויטס פטרוליום  השלימה בהצלחה את הנפקת יחידות השתתפות ומתחילה היום (א') את המסחר בתל-אביב. במסגרת ההנפקה נאוויטס גייסה כ-60 מיליון שקל, כאשר השותף הכללי בראשות היו"ר גדעון תדמור השתתף בהנפקה בהיקף של כ-15 מיליון שקל נוספים, בתנאים שווים לתנאים בהנפקה הציבורית.

שווי החברה עומד על כ-254 מיליון שקל. גופים בולטים שהשתתפו בהנפקה הם מיטב גמל, איביאי, מנורה מבטחים, קרן ספרה, אלטשולר שחם וקבוצת דלק.

לפני כחודשיים נאוויטס השלימה בהצלחה באמצעות "נאוויטס באקסקין מימון", הנפקה של שתי סדרות איגרות חוב (סדרות א' ו-ב') בהיקף כולל של כ-472 מיליון שקל (כ-131 מיליון דולר). הסדרות צמודות לדולר ומדורגות דירוג A- על ידי חברת מעלות S&P. תמורת ההנפקה תושקע בפיתוח תגלית הענק "באקסקין" במפרץ מקסיקו ארה"ב, בהיקף של 486 מיליון חביות, שצפויה להפיק בפועל במחצית השנייה של 2019.

נאוויטס גם מדווחת על חתימה על מזכר הבנות עם מנורה מבטחים להשקעה משותפת (Co-Invest) של עד 150 מיליון דולר בנכסי גז ונפט בפרויקטים שאליהם נאוויטס תיכנס. בנוסף, דיווחה נאוויטס על קבלת אופציה ממפעילת תגלית "באקסקין", חברת LLOG , להגדלת החזקותיה במאגר "באקסקין" ב-50%, מהחזקה של 5% להחזקה של 7.5%.

תדמור ציין היום כי "נאוויטס מביאה לבורסה בתל אביב מודל השקעה ייחודי בנכסי גז ונפט בפיתוח ואקספלורציה בצפון אמריקה. רפורמת המס של הנשיא טראמפ, לצד ההתאוששות במחירי הנפט מעניקים רוח גבית לפרויקטים של נאוויטס בצפון אמריקה ואנו מאמינים שיחד עם המשקיעים נבנה שותפות גז-נפט ציבורית משגשגת בבורסה הישראלית".