לעולם לא נעמוד בתור: הכיסא הלביש שיילך איתנו לכל מקום

הוא מורכב מזוג רגליים רובוטיות המתלבשות על רגלי המשתמש ורצועה נוספת שנסגרת כחגורה על המותן, וברגע שהמשתמש מדמה תנוחת ישיבה, הכיסא מתייצב במקום ומספק את התמיכה הנדרשת

חוק מרפי קובע כי בכל מקום שנגיע אליו ונצטרך לשבת - קרוב לוודאי שניתקל בכיסאות תפוסים. פאב מלא, תור לרופאה או סתם רגע מתיש באמצע החיים - כולנו מצאנו את עצמנו מחפשים כיסא להניח עליו את הישבן לרגע. אבל אנחנו חיים בעידן הטכנולוגיה, ואין שום סיבה שלא נלבש את הכיסא שלנו ונפתח אותו ברגע שנצטרך.

הכיסא הלביש פותח בשנת 2014 על-ידי חברה גרמנית אך נקנה לאחרונה על-ידי חברה שווייצרית, Noonne AG, המגדירה עצמה כחברה הראשונה בעולם למכשירים לבישים ארגונומיים. הכיסא מבטיח שלעולם לא נתקל בסיטואציה בה נרצה לשבת ולא נמצא מקום לעשות זאת.

הפיתוח מורכב מזוג רגליים רובוטיות - סוג של שלד חיצוני - המתלבשות על רגלי המשתמש ורצועה הנתפסת על המותן. ברגע שהמשתמש מדמה תנוחת ישיבה, הכיסא מתייצב במקום ומספק את התמיכה הנדרשת. כשנעמדים שוב, הכיסא משתחרר ומאפשר תנועה חופשית. ניתן להגביה או להנמיך את הכיסא בהתאם לגובה המשתמש. הוא מסוגל לתמוך במשתמשים במשקל של עד 90 קילוגרמים, אבל נראה שהוא עדיין לא מוצע למכירה לקהל הרחב.