נחטף בהזמנה מוקדמת: מקרן סרטים בגודל של פחית שתייה

חברת Nebula פיתחה מקרן חכם המצויד ברמקול 360 מעלות ומערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד 7, המייצרים יחד תמונה מפורטת להפליא של עד 100 אינץ' ברזולוציה של 854*480 ואיכות סאונד מעולה

זוכרים את הימים שהכול התמצה בקופסה אחת שקראו לה "קאמרה אובסקורה" או "לשכה אפלה"? טוב, איך תזכרו - מדובר על המצאה של לפני מאות שנים. ובכל זאת, יש משהו במקרן החדש של חברת נבולה (Nebula) שמזכיר את אותה המצאה ששינתה במידה רבה את העולם. החברה פיתחה מקרן בשם "קפסול" (Capsule) - או בעברית "קפסולה" - שגודלו לא עולה על זה של פחית שתייה, וגם צורתו מזכירה במידה רבה את זאת של הפחית.

מדובר במקרן חכם המצויד ברמקול 360 מעלות ומערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד 7, המייצרים יחד תמונה מפורטת להפליא של עד 100 אינץ' ברזולוציה של 854*480 ואיכות סאונד שעוטפת את החדר דרך 9,000 חורים זעירים שנעשו במכשיר. אגב, איכות התמונה - כך על-פי מפתחי המקרן - היא כל-כך טובה, שניתן לצפות בה גם בחדר מואר.

הקפסול הוא למעשה המקרן הראשון בעולם שמציע סאונד ב-360 מעלות, והוא משמש גם כמקרן וגם כרמקול נייד. הבטרייה שלו מאפשרת 2.5 שעות של וידאו רצוף או 40 שעות של סאונד. כמו כן, ישנה אופציה בה תוכלו לנגן ולהטעין את המכשיר סימולטנית. הוא מגיע עם כניסות HDMI USB ו-OTG, כך שניתן לחבר אליו כמעט כל מכשיר.

הפרויקט, שהציב לעצמו יעד לגיוס של 50,000 דולר, הצליח לגייס עד עכשיו למעלה מפי שמונה, כלומר יותר מ-400,000 דולר, כשנותר עוד חודש ימים לקמפיין.

העלות של הקפסול בהזמנה מוקדמת דרך אינדיגוגו היא 269 דולר, והמשלוח צפוי לדצמבר 2017.