חברת EllaComm מונתה לנציגה של ערוצי Discovery בישראל

החברה שבבעלות עמי אלה היא שתנהל את המו"מ על ערוצי ספקית התוכן העולמית מול הפלטפורמות הרב-ערוציות ■ בין ערוצי החברה נכללים גם ערוצי יורוספורט

עמי אלה / צילום: יוני שרמן
עמי אלה / צילום: יוני שרמן

חברת התקשורת הישראלית EllaComm, שבבעלות עמי אלה, מונתה לנציגה הבלעדית להפצת ערוצי Discovery networks בישראל. תכני הרשת משודרים בישראל מאז 2009 וכוללים בין היתר את ערוצי דיסקברי השונים ואת ערוצי יורוספורט.

בעקבות המהלך EllaComm תהיה זאת שתנהל את המשא-ומתן על הערוצים מול הפלטפורמות הרב-ערוציות, ובנוסף היא תפעל ליצירת הזדמנויות עסקיות חדשות, להרחבת מספר המנויים של ערוצי eurosport1 ו-eurosport2 ולשיווק האפליקציה של הערוצים שנקראת Eurosport player.

דיסקברי היא ספקית תוכן עולמית בתחומי המדע, הלייף סטייל, הספורט והילדים. לפי נתוני החברה, ערוציה זמינים בלמעלה מ-220 מדינות ברחבי העולם.

דילק דוייראן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל אזור הים התיכון בחברה, מסר כי "תחת השותפות החדשה נוכל לשלב בין המומחיות הגלובלית שלנו למקצועיות המקומית של EllaComm, בכדי להרחיב את התכנים בערוצי הצפייה בתשלום למספר גדול יותר של צופים בישראל".

חברת EllaComm מייצגת בישראל ערוצי טלוויזיה בינלאומיים רבים, ובהם AMC, CBS Reality, Food network וג'ימג'אם. 

עמי אלה, המנכ"ל והבעלים של EllaComm, מסר: "אנו נרגשים להתחיל את השותפות עם אחת מספקיות התוכן הגדולות בעולם. Discovery מציעה תכנים בעלי ערך רב לשוק הישראלי, ואנו מצפים לעבוד עמה בשיתוף-פעולה הדוק ולהפוך את ערוצי eurosport לערוצים המרכזיים בתחום הספורט הישראלי".