מה אמר רק לפני חודש מנכ"ל ארגוס על הסיכוי לאקזיט

ארגוס עתידה להימכר, עפ"י הערכות, תמורת כ-400 מיליון דולר - הזדמנות טובה לחזור לדברים שאמר המייסד והמנכ"ל עופר בן נון לפני קצת יותר מחודש

סטארט-אפ אבטחת הסייבר הישראלי ארגוס עומד להימכר לאחת משחקניות ענף הרכב הגלובלי בכ-400 מיליון דולר, הזדמנות טובה לחזור לדברים שאמר מייסד ומנכ"ל ארגוס, עופר בן נון, לפני קצת יותר מחודש ל"עוד פודקאסט", התוכנית ליזמים בתחילת דרכם בשיתוף "גלובס".

וכך אמר בן נון: 

"רצינו לייצר משהו בעל השפעה מהותית בעולם שפוגש בעיה גדולה. היה לנו חשוב שתהיה לו ודאות עסקית, שוק עם פוטנציאל - לא רצינו לבנות סטארט-אפ שנמכור ב-200 או 300 מיליון דולר, אלא בהרבה יותר. בנוסף, חיפשנו אתגר טכנולוגי מרגש ותחום שנוכל להיות בו טובים יותר מהבחור הכי חכם שמסיים היום את הארוורד. היה לנו ברור שהולכים על סייבר ואבטחת מערכות תקשורת מתקדמות ברכב".

ארגוס, כאמור, עוסקת בפתרונות אבטחת מידע לכלי רכב במישור הסייבר - נושא המושך תשומת לב רבה סביב התחזיות להתפשטות כלי הרכב האוטונומיים בעולם בעשורים הקרובים. אחד מהפתרונות של החברה נותן מענה לאיום של השתלטות מרחוק על כלי רכב וניתובו בניגוד לרצון הנהג.

בענף הרכב מעריכים כי אחת המועמדות המרכזיות לרכישת ארגוס היא ספקית החלקים הבינלאומית "קונטיננטל" הגרמנית, שנחשבת אחת המובילות בתחום הטכנולוגיות לרכב חכם. כבר בחודש מארס השנה העריך "גלובס" כי ארגוס מועמדת ל"מגה עסקה", וכי קיימת בתעשיית הרכב התעניינות רבה ברכישתה.

יצוין כי קונטיננטל, שמחזור המכירות שלה עמד בשנה החולפת על כ-40 מיליארד דולר, ביצעה בשנתיים האחרונות שורה של רכישת חברות סטארט-אפ בתחום הרכב החכם ולרשותה קרן הון סיכון. לארגוס ולקונטיננטל שיתוף פעולה ממושך באמצעות חברת הבת של קונטיננטל "אלקטרוביט".

גזיר ארגוס
 גזיר ארגוס