הוארך ההסכם הקיבוצי בבורגראנץ; בהטבות: מסע לפולין

ההסכם שנחתם לפני 3 שנים הוארך ל-3 שנים נוספות ■ ראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הנוער העובד והלומד: "ההסכם הקיבוצי ברשת בורגראנץ' הוא הסכם פורץ בענף המזון המהיר ובשוק בני הנוער הצעירים בכלל"

בורגראנץ  בראשון לציון/ צילום: לירון אלמוג
בורגראנץ בראשון לציון/ צילום: לירון אלמוג

כ-3 שנים לאחר שהקימו את ועד העובדים הצעירים, הוארך לאחרונה ההסכם הקיבוצי ברשת בורגראנץ' - כך נודע ל"גלובס".

בין ההסכמות המעוגנות בהסכם: בורגראנץ' תסבסד מסע לפולין של עובדיה הצעירים וכן תעניק תוספת ותק לשכר ותנאי העסקה ושי למתגייסים.

רשת מסעדות ההמבורגרים הוותיקה ונציגי ועד העובדים של הרשת, באמצעות נציגיהם בהסתדרות הנוער העובד והלומד, חתמו על הארכת ההסכם קיבוצי, הראשון מסוגו בתחום רשתות המזון המהיר, שנחתם לפני 3 שנים, ל-3 שנים נוספות.

לדברי הרשת, במסגרת ההסכם החדש היא לקחה על עצמה לקדם את הצעירים העובדים במסגרתה, זאת באמצעות הסכם קיבוצי שמבטיח את הדברים הבאים:

א. מסע לפולין של עובדי בורגראנץ' בסבסוד של הרשת.

ב. הגדלת תוספת ותק לשכר - מהלך ראשון מסוגו בענף המזון המהיר.

ג. הסדר הסעה לעובדים, שאין תחבורה ציבורית לביתם, בסוף יום העבודה.

ד. דמי הבראה משופרים לעובדים.

ה. סבסוד במחיר הארוחות לעובדים.

ו. שי למתגייסים לשירות צבאי/לאומי/שנת שירות.

ז. בימי לימודים לא יוזמנו עובדים למשמרת צהריים וערב שלא שובצו בה מראש ללא הסכמתם.

ח. שי לחג לאחראי משמרת ומנהלי סניפים בראש השנה ובפסח.

ט. מתנת יום הולדת לכל עובד מעל 3 חודשי ותק.

י. קרן לסיוע בלימודים ולשיעורי נהיגה לעובדים.

יא. ועדה משותפת בעלת סמכויות של ההנהלה והעובדים לפתרון בעיות.

יב. אירועי התנדבות ופעילות בקהילה של ועד העובדים.

יג. ימי כיף לעובדים.

עו"ד אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ', מסר ל"גלובס" כי "רשת בורגראנץ' רואה ברווחת עובדיה ערך עליון. כמעסיק בישראל וכאבא לילדים שמשולבים בשוק העבודה, אני מברך על הארכת ההסכם בנינו ועל שיתוף-הפעולה שנוצר עם אנשי הסתדרות הצעירים בישראל ב-3 השנים האחרונות. חשוב היה לנו כי בני נוער, אשר חווים לראשונה את שוק העבודה בתפקידיהם אצלנו, יקבלו חוויה טובה וערכית שתישאר איתם גם להמשך דרכם התעסוקתית".

אורי מתוקי, ראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הנוער העובד והלומד, מסר כי "ההסכם הקיבוצי ברשת בורגראנץ' הוא הסכם פורץ בענף המזון המהיר ובשוק בני הנוער הצעירים בכלל. שמחנו לגלות לאורך כל הזמן מעסיק שטובת עובדיו לנגד עיניו, והוא מחבר באופן ישיר בין הצלחת העסק לשביעות-הרצון של העובדים הצעירים. רשת בורגראנץ' היא מקום שכדאי היום לעובדים להגיע לעבוד בו ולהורים לשלוח את ילדיהם".