מבזק לפלאפון: אפרת פרידמן היא הדוברת החדשה של החברה

פרידמן, ששימשה כסגנית דובר בבזק, מונתה לדוברת פלאפון ■ תחליף בתפקיד את אביטל רגב-קיסר, שתכהן כדוברת עיריית רחובות

אפרת פרימן / תמונה פרטית
אפרת פרימן / תמונה פרטית

מבזק לפלאפון: אפרת פרידמן, ששימשה כסגנית דובר בחברת בזק, מונתה לדוברת חברת פלאפון. פרידמן תחליף את אביטל רגב-קיסר, שעזבה לאחרונה את החברה ותכהן כדוברת עיריית רחובות.

פרידמן תיכנס לתפקיד ב-1 לינואר 2018, ובמסגרת התפקיד החדש תהיה אחראית על מערך הדוברות ויחסי הציבור ותחום התקשורת הפנים-ארגונית של פלאפון, ותשמש בנוסף כחברת הנהלה.

פרידמן, בעלת תואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל-אביב, משמשת בעשור האחרון כסגנית דובר בזק, לצידו של גיא הדס המשמש כסמנכ"ל תקשורת תאגידית בבזק. לפני תפקידה בבזק שימשה פרידמן כסמנכ"ל ויועצת תקשורת בכירה במשרד יחסי הציבור מורל- צור, כשאת דרכה המקצועית החלה בכנסת ישראל, שם כיהנה בתפקיד דוברת פוליטית.

בעקבות המינוי מסר היום (ג') מנכ"ל פלאפון, רן גוראון: "אנו מברכים את אפרת פרידמן על הצטרפותה לשורות פלאפון. ניסיונה רב-השנים בתחום הדוברות ויחסי הציבור, לצד היכרותה המעמיקה את שוק הטלקום בישראל, יאפשרו לה להתמודד עם אתגרי התפקיד בהצלחה רבה". 

לאחרונה מונה משרד יחסי הציבור הראל מורדי, בהנהלת ינון הראל ורויטל מורדי, לטפל בפלאפון, לאחר שנים בהן תקציב פלאפון טופל במשרד יחסי הציבור של אירנה שלמור.