לשבור את השוק: שיטה פשוטה להורדת מחירי טיסות ומלונות

אפליקציית הופר (Hopper) הפופולרית אשר מתבססת על "התזמון המושלם להזמנת כרטיסי טיסה" חשפה לאחרונה פיצ'ר חדש ושימושי במיוחד לחיפוש והזמנת חדרי מלון במחירים אטרקטיבים. הפרטים בוידאו

בשנתיים האחרונות אפליקציית Hopper ביססה את עצמה כאחת האפליקציות הפופולריות להזמנת טיסה בתזמון מושלם.

הייחוד שבה הוא התכנון לטווח ארוך, זאת בניגוד לאפליקציות אחרות שמוכרות יותר לצרכן הישראלי, כמו "חוליו" ו"לוקו", שמתבססות יותר על הספונטניות של הנוסע.

הופר אמנם פופולרית יותר בקרב הנוסעים שמעבר לים, אולם לאלה שכן משתמשים בה נוכל לספר שכעת היא נכנסת לשוק נוסף ומשלים מבחינתה - שוק המלונאות.

החל מהשבוע ניתן יהיה להזמין חדר במלון באמצעות אפליקציית הופר באותה שיטה בה הזמנתם דרכה טיסות. אתם מיידעים את הופר מתי ולאן אתם רוצים לטייל - והאפליקציה סוקרת את המחירים השונים המוצעים וממליצה על התזמון המושלם להזמנת מקום לינה.

לדברי החברה, האפליקציה מסוגלת לחזות את התזמון המושלם להזמנת חדרים בדיוק של 95%. כל מה שעליכם לעשות הוא להזין את תאריך ויעד הטיול, והאפליקציה תציג בפניכם מפה המראה את כל המלונות הזמינים בצבעים שונים, ממש כמו בפיצ'ר של הזמנת הטיסות - ירוק לאופציות הזולות עד לאדום לאופציות היקרות יותר. תוכלו גם לבחור באפשרות שתיידע אתכם אוטומטית במקרה שחלים שינויים במחירים במשך הזמן.

בלחיצה על תמונת המלון תוכלו לקבל מידע אודות המלון, כולל תמונות וידאו בסגנון "סיפורים" של אינסטגרם.

אפליקציית הופר תהיה זמינה תחילה לאייפון ובאזורים נבחרים בארה"ב בלבד. עדיין לא ידוע מתי ואם תופץ גם ברחבי העולם.