מה אמר בנו של עו"ד שמרון על רה"מ נתניהו לפני זמן לא רב

יריב שמרון, בנו של עו"ד דוד שמרון, העלה לפני מספר חודשים סטטוס ארוך בפייסבוק, ובו הביע זעם על ראש הממשלה נתניהו והיחס המלגלג שלו לשמאלנים במדינה

בנימין נתניהו ודוד שמרון / צילומים: איל יצהר
בנימין נתניהו ודוד שמרון / צילומים: איל יצהר

בעוד עו"ד דוד שמרון, בן-דודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואחד האנשים הקרובים אליו ביותר מזה עשרות שנים, נחקר היום (ב') בפעם השנייה (בסיבוב הנוכחי) במשטרה בפרשיה 3000 (תיק הצוללות וכלי השיט), נדמה שאולי היחסים בין החלקים השונים של המשפחה אינם חמים כבר מזה כמה חודשים. בנו של שמרון, יריב שמרון, העלה לפני מספר חודשים סטטוס ארוך בפייסבוק, ובו הביע זעם על ראש הממשלה נתניהו והיחס המלגלג שלו לשמאלנים במדינה.

בסטטוס כותב שמרון הבן:

"כבר כמה זמן מתחולל בארץ ישראל מחול שדים בין שמאל לימין, בין ערבים ליהודים, בין ישראלים לזרים, ואתה ראש הממשלה נותן לזה יד.

"נותן לזה יד, כי אתה מאשים אנשים וגורמים בהיותם שמאלנים בלגלוג, וכי לאחר חצי שנה של מחול השדים הנוכחי, עדיין לא מצאת זמן להוציא את הנושא החוצה, כמו שצריך ולשים אותו על השולחן, להוקיע אותו, להשמיד אותו!"

באחת התגובות לסטטוס כותב עורך דין דוד שמרון "גאה בך יריב. אבא". והבן משיב: "תודה, ברור לי, אבל נעים לשמוע".

הפוסט הרגשי של בנו של עו"ד שמרון נכתב ככל הנראה סביב יום השואה ויום הזיכרון, בימים שהרבה אנשים במדינה מוצפים ברגשות מעורבים מסיבות מגוונות ואישיות. שמרון הבן מספר בסטטוס באריכות על חבר שנפל בסיבוב גישה למבצר הבופור, ואשר על שמו נועם הוא קרא לבנו שלו, הנכד של עו"ד שמרון.

בסיום הסטטוס כותב שמרון הבן: "אני מקווה, שתזכור את הסיפור הזה, ותזכור את יתר השמאלנים שלחמו בשבילנו, שתעמוד מול הדוכן ביום הזיכרון, תזכור שיש שם כמה חלקים של כסף במגש הזה שלנו שיש להם ניצוץ גם בצד שמאל. שהם אחים שלנו, ושהמדינה שלנו צריכה שנתאחד, ולא שנתפלג".

עו"ד דוד שמרון נחקר כבר בחודש יולי 2017 מספר פעמים, והיום הוא נחקר פעם נוספת. בחודש יולי הוא שהה במעצר-בית למשך כמה ימים. לשמרון יש בית בקיסריה הנמצא במרחק כמה רחובות מביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה.

משרד עורכי הדין של שמרון בירושלים ייצג לאורך השנים את נתניהו ובני משפחתו בתיקים רבים, כולל בנושאים אישיים.