מהלומה לבורסה: מיילן מוחקת את מניותיה מהמסחר בת"א

יצרנית התרופות החלה להיסחר בת"א לפני כשנתיים במסגרת ניסיון השתלטות על פריגו ■ היו"ר, רוברט קורי: "גילינו שהמוסדיים הישראליים מעדיפים להחזיק את מניותינו בנאסד"ק" ■ המחיקה תיכנס לתוקף ב-12 בפברואר 2018

רוברט קורי / צילום: בלומברג
רוברט קורי / צילום: בלומברג

חברת התרופות מיילן   הודיעה אתמול (ו') כי היא מוחקת את מניותיה מהמסחר בבורסת ת"א. מחיקת המניות של מיילן תיכנס לתוקף בעוד 3 חודשים, ב-12 בפברואר 2018. 

בנובמבר 2015, כשמיילן רשמה לראשונה את מניותיה למסחר בת"א, כחלק מניסיונה לרכוש את פריגו, היא התחייבה להישאר רשומה בת"א לפחות שנה אחת. החברה נשארה רשומה למסחר בת"א במשך יותר משנתיים.

יו"ר מיילן, רוברט קורי, ציין: במהלך השנתיים האחרונות למדנו כי רבים מהגופים המוסדיים בקרב בעלי המניות שלנו מחזיקים את מניותיהם במיילן בנאסד"ק. יתרה מכך, מניות מיילן בת"א מהוות פחות מ-3.5% מהון המניות של החברה, ונפח המסחר במניה בת"א הוא פחות מ-3.5% מנפח המסחר הגלובלי במניה.

"בהתחשב בנתונים הללו, ובכך שימי המסחר ושעות המסחר בת"א שונים מיתר הבורסות, החליט הדירקטוריון שלנו בשלב זה כי המשך המסחר בת"א אינו חלק מהאינטרסים של החברה. עם זאת, אנו מעריכים את הקשרים שנוצרו עם השוק המוסדי הישראלי".  

מניית מיילן תוסיף להיסחר בנאסד"ק, וכל מניות החברה הנסחרות בת"א יועברו לנאסד"ק.