המשימה הראשונה של שאול מרידור: תקציב ההתאמות

הממשלה אישרה הבוקר את בקשתו של כחלון למנות את שאול מרידור לממונה על התקציבים במשרד האוצר ■ משימתו הראשונה של מרידור תהיה גיבוש תקציב ההתאמות לשנת 2018, שבמסגרתו יוחלט כיצד לחלק את הרזרבה בין התוכניות השונות - נטו משפחה, נכים, ביטחון, חגיגות ה-70' למדינה

הממשלה אישרה הבוקר (א') את בקשתו של שר האוצר, משה כחלון, למנות את שאול מרידור לממונה על התקציבים במשרד האוצר. שאול מרידור, עד לאחרונה מנכ"ל משרד האנרגיה, כיהן בשורה ארוכה של תפקידים באגף התקציבים במשרד האוצר החל משנת 2002 ועד לסוף שנת 2013. בתפקידו האחרון באוצר שימש מרידור כסגן הממונה על התקציבים האחראי על תחומי התשתיות. בתקופתו כסגן ממונה על התשתיות הוביל את יישום המלצות דוח ששינסקי למיסוי מאגרי הגז, ומילא תפקיד מרכזי בהסדרת ייצוא הגז.

משימתו הראשונה של מרידור תהיה גיבוש תקציב ההתאמות לשנת 2018, שבמסגרתו יוחלט כיצד לחלק את הרזרבה בין התוכניות השונות - נטו משפחה, נכים, ביטחון, חגיגות ה-70' למדינה. בנוסף, אמור להוביל את תקציב 2019, שיוגש לממשלה מחודש ינואר, חצי שנה לפני המועד הרגיל.

עוד טרם אושר מינויו, הודיע מרידור על מינוי שני רכזים שעבדו תחתיו לתפקידו סגנים - עדי חכמון מונתה לסגנית לענייני תשתיות במקום אודי אדירי; אלון מסר מונה לסגן לעניינים חברתיים במקום יאיר פינס.