תוכנית תחקירים חדשה ב"רשת" בהובלת שלושה עיתונאים עצמאיים

התוכנית "הרשת החברתית" תטפל בעוולות חברתיות ותשודר בפריים-טיים של רשת ב-2018

ברשת נערכים להעלות בחודשים הקרובים תוכנית חדשה בשם "הרשת החברתית" שאותה יובילו שלושה עיתונאים עצמאיים המוכרים בעיקר מפעילותם ברשתות החברתיות. ל"גלובס" נודע כי בערוץ עובדים בימים אלה על תוכנית בהגשת אור-לי ברלב, ערן הילדסהיים ותומר אביטל בפורמט של "דוקו-אקטיביזם", שתטפל בנושאים הנוגעים לעוולות חברתיות, כשלי הביורוקרטיה ועוד. התוכנית תעלה ב-2018 ותשודר בפריים-טיים (21:00-23:00), אם כי ניתן להניח שהיא לא תוביל את הרצועה באותו יום. ברשת אישרו את הפרטים.

ברלב, 45, לשעבר עיתונאית בקול ישראל וב"הארץ", היא אחת הפעילות הבולטות של המחאה החברתית מ-2011, וממקימי עמוד הפייסבוק "צדק חברתי - חדר המצב", שיש לו כ-100 אלף עוקבים. בשנים האחרונות והיא ממובילי המאבק נגד "מתווה הגז".

הילדסהיים, 42, הוא יזם ומרצה בתחומי ההייטק, שייסד את אתר האינטרנט העצמאי "הכלכלה האמיתית". הוא גם העורך והמגיש של תוכנית רדיו בשם "מכאן ומכאן", המשודרת בתאגיד השידור כאן, ומשמש גם פרשן כלכלי בתוכנית "היום שהיה" בערוץ 10.

אביטל, 34, שימש בעבר כעיתונאי בעיתון "כלכליסט" ובתוכנית "עובדה". כיום הוא עומד בראש המיזם "מאה ימים של שקיפות", ופעיל גם במסגרת "קרן התחקירים" (שבה פעילים גם ברלב והילדסהיים) וב"לובי 99". לאחרונה נטל אביטל חלק בתוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" של הערוץ המתחרה, קשת.