התחדשות עירונית: 22 דירות במקום 11 ברחוב אלחריזי בת"א

פרויקט תמ"א בתל-אביב: "במהלך הדרך קרה לנו לא פעם שיזמים שנתנו לנו הצעות מפתות מאוד התגלו כלא אמינים במקרה הטוב - וכממש שקרנים במקרה הרע"

סיפור בעלי הדירות

"הבניין היה בתהליך של חיפוש יזם במשך כ-8 שנים", מספר אחד מבעלי הדירות, "במהלך הדרך קרה לנו לא פעם שיזמים שנתנו לנו הצעות מפתות מאוד התגלו כלא אמינים במקרה הטוב וכממש שקרנים במקרה הרע אחרי שביקשנו לראות פרויקטים קודמים ולדבר עם בעלי דירות. חשוב גם לקחת בעלי מקצוע שיוכלו לתרום מהניסיון שלהם ומההיכרות שלהם עם השחקנים בשוק. לשמחתי אותנו ייצג עו"ד רועי שובל שהציל אותנו כמה פעמים מליפול לבורות".

התמורה ליזם

במסגרת הפרויקט ייהרס הבניין הישן ובמקומו ייבנה בניין חדש בגובה שש וחצי קומות, מעל שתי קומות מרתף, שיכלול 20 או 22 דירות (תלוי באישור הסופי). 11 דירות יחזרו לבעלים המקוריים ו-9 או 11 דירות ישווקו וימכרו על ידי החברה בשוק החופשי.

התמורה לבעלי הדירות

בעלי הדירות יקבלו דירה חדשה בשטח זהה לשטחה הנוכחי עם מרפסת בשטח 10-12 מ"ר ומקום חניה תת קרקעי לכל דירה. החברה תממן מפקח לבעלי הדירות, וערבויות לכל תקופת הביצוע ובקטגוריות מסוימות אף לאחר מכן. בעלי הדירות יקבלו דמי שכירות שייקבעו על ידי שמאי מקרקעין מוסכם בשילוב עם הסכמי שכירות קיימים, וישולמו למשך כל תקופת הביצוע ועד למסירת הדירות החדשות. היזם ישא בעלות ההובלות הלוך ושוב.

לו"ז

הסכם התמ"א נחתם עם 100% מבעלי הדירות. בקרוב תוגש בקשה להיתר בנייה. בחברה צופים כי היתר הבנייה יינתן תוך כשנה וחצי, תחילת הבנייה משוערת אמצע שנת 2019 וסיום משוער לקראת סוף שנת 2021.