הורים נדרשו לרכוש "כרטיס ברכיים" לתינוקות למופעי חנוכה

מחירי "כרטיסי הברכיים" עשוי להגיע לעשרות שקלים ■ במקרים רבים לא ניתן למצוא עדות לכרטיס לתינוקות באתרי ההזמנות ■ בהשוואה: בפארקי שעשועים הורים לא משלמים כניסה על תינוקות

הצגת ילדים / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
הצגת ילדים / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

כמה משלם תינוק בן חודשים ספורים עבור כרטיס למופע חנוכה? גם השנה הורים שמביאים עמם תינוק למופע (יש להניח שמתוך אילוץ כ"מלווה" לאחים האחרים במשפחה) יוציאו 30 עד 50 שקל בכדי להכניס את התינוק. הורים שפקדו את המופע "מותק הטרול הקסום" (לשעבר: "מותק של פסטיגל") מלינים כי נתבקשו לשלם בכניסה לאולם 30 שקל בנוסף, עבור "כרטיס ברכיים" גם כאשר מדובר בתינוק שגילו חודשים ספורים. מי שהביא עמו תינוק מלווה למופע הפסטיגל, שילם תוספת של 50 שקל עבור הושבת הפעוט על ברכי ההורים.

חלק מההורים טוענים שלא ידעו מראש כי קיימת עלות עבור הכנסת התינוק למופע, אליו הגיעו עם ילדים גדולים יותר עבורם נקנה כרטיס מראש. כרטיס במחיר מלא למופע "מותק הטרול הקסום" עולה 139 שקל ובאתר המופע, בו מוצעים כרטיסים מוזלים למחזיקי ויזה כאל או למנויי ידיעות אחרונות, לא מוזכר כי ההורים יידרשו לתוספת עבור כרטיס ברכיים לתינוק. באתר הפסטיגל מצוינת העובדה כי מחירו של "כרטיס ברכיים" עומד על 50 שקל לילדים עד גיל שנה. המחיר המלא לכרטיס לפסטיגל עומד על 172 שקל ליחיד.

נציין כי כרטיס מוזל למופע מותק הטרול הקסום יעלה 40-50 שקל דרך מועדוני צרכנות או בקניות ברשת יוחננוף - מחרי שהוא נמוך בפחות משליש מהמחיר המלא. כרטיס מוזל לפסטיגל עולה כ-50-70 שקל - פער משמעותי מהמחיר המלא בקופה. יש לקוות, שמרבית הצרכנים לא משלמים כרטיס במחיר מלא לאור שפע המבצעים המוצעים דרך גופים שונים דוגמת ויזה כאל או מועדוני צרכנות.

והתינוק? ישלם מחיר מוזל בעודו יושב על ברכי ההורים שהופכים בחנוכה לפרה מניבה של מזומנים. בפארקי שעשועים הורים לא משלמים כניסה על תינוקות אבל בהצגות - מסתבר שאפשר גם אחרת.

תגובות:

תגובת הפקת "מותק הטרול הקסום": ״בשנים קודמות ידענו מקרים רבים בהם הורים בחרו להציג גיל שקרי של ילדיהם בכדי לחמוק מתשלום כרטיס כדין. כדי להימנע ממקרים אלה, הוחלט לגבות תשלום סמלי לכרטיס ישיבה על ברכי ההורה, במחיר 30 שקל בלבד במקום 139 שקל מחיר כרטיס מלא״.