נעילה חיובית באירופה לאחר אישור רפורמת המס בארה"ב

דויטשה בנק יקצץ כ-1,000 משרות בעקבות המיזוג עם פוסטבנק ■ נוקיה חתמה על עסקת רישוי פטנטים עם וואווי הסינית ■ עסקת ANZ-HNA נחסמה על ידי הרגולטורים ■ פוסון הסינית תשקיע 844 מיליון דולר במבשלת טסינגטאו

בורסות אסיה / צילום: רויטרס
בורסות אסיה / צילום: רויטרס

המסחר בבורסות אירופה ננעל היום (ה') במגמה חיובית, על רקע אישור רפורמת המס של טראמפ אמש.

 

מניות יצרנית ציוד התקשורת הפינית נוקיה   עלו לאחר חתימת עסקת רישוי פטנטים עם ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי.

חברת הבנייה הבריטית בלפור ביטי  מכרה את חלקה במפעילת הכבישים המהירים קונקט פלוס, במהלך שמשמעותו שיפור משמעותי בתוצאותיה הכספיות.

דויטשה בנק  הודיע על תוכניות לקצץ כ-1,000 משרות על רקע המיזוג עם פוסטבנק.

המסחר בבורסות אסיה ננעל הבוקר במגמה מעורבת, על רקע אישור רפורמת המס הרפובליקנית בקונגרס האמריקאי והמתיחות המתמשכת בין קוריאה הצפונית לשכנתה הדרומית וארה"ב.

 

ארה"ב כבר סימנה מספר רב של יעדים בהם תפגע במקרה של הסלמה במתיחות עם צפון קוריאה, ביניהם בסיס טילים ומתקנים המשמשים את המשטר במדינה, כך מפרסם ה"טלגרף" הבריטי.

ANZ Bank  הניו זילנדי הודיע כי בקשת קבוצת HNA לרכוש את חטיבת הפיננסים שלו נדחתה על ידי הרגולטורים הרלוונטיים. ANZ הודיע כי ההסכם בין החברות עומד על כנו, למרות שאם HNA לא תצליח להפוך את ההחלטה, המכירה תיחסם.

פוסון אינטרנשיונל הסינית הודיעה כי תסכים לקנות את מניות קבוצת Asahi במבשלת טסינגטאו. בהצהרה שפורסמה, אמרה פוסון כי תרכוש כ-18% מהון המניות של טסינגטאו, עבור כ-844 מיליון דולר.

בנוסף, הקטלונים יוצאים היום להצביע במשאל עם לגבי עצמאותם. עם זאת, ההערכות הן שההבצעה לא תסתום את הגולל על פרשת עצמאות המחוז.