פרטנר חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם Apple Music

חברת הסלולר תציע מהיום ללקוחותיה ליהנות משירות המוזיקה של הענקית הבינלאומית במשך חצי שנה בחינם ■ מדובר במהלך שמזכיר את האסטרטגיה שנקטה פרטנר עם השקת שירות הטלוויזיה שלה, אז היא חתמה על הסכם עם נטפליקס

אייפון / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אייפון / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

חברת פרטנר תחל היום בשיתוף-פעולה עם שירות המוזיקה Apple Music ותציע אותו למנויי הסלולר שלה ושל 012 מובייל למשך חצי שנה בחינם.

שירות המוזיקה בסטרימינג של חברת אפל החל לפעול בישראל באוגוסט 2016, והוא כולל קטלוג של 40 מיליון שירים שמוצעים תמורת תשלום חודשי של כ-20 שקל. כבר כיום ניתן כמובן להירשם אליו באופן עצמאי ואף ליהנות מ-3 חודשים חינם, אך פרטנר מציעה כאמור 6 חודשים חינם - שאינם חופפים לאותם שלושת חודשי החינם שמוצעים לכלל הלקוחות - וגם תאפשר ללקוחותיה ליהנות מהתכנים מבלי שהדבר יבוא על חשבון צריכת הדאטה שכלולה בחבילת הגלישה שלהם.

Apple Music נחשב לאחד משירותי הסטרימינג הפופולריים בעולם, ועם כניסתו לישראל בשנה שעברה הוא עבר לוקאליזציה, כך שהוא כולל גם מוזיקה ישראלית ורשימות השמעה (פלייליסט) שנערכות על-ידי עורכים ישראליים.

המהלך הנוכחי של פרטנר מזכיר את האסטרטגיה שננקטה על-ידה עם כניסתה לשוק הטלוויזיה באמצעות פרטנר TV. פרטנר השיקה את מוצר הטלוויזיה שלה לאחר שחתמה על שיתוף-פעולה בלעדי עם ענקית התוכן האמריקאית נטפליקס, והציעה ללקוחותיה את התכנים של החברה, כשהאפליקציה שלה כבר מותקנת בממיר ועם כפתור ייעודי בשלט.

גם במקרה של נטפליקס מדובר בשירות שכל צופה יכול להתחבר אליו באופן עצמאי, ללא קשר לחברת הטלוויזיה הרב-ערוצית עליה הוא מנוי, אך פרטנר מציעה למצטרפים אליה לקבל את השירות במשך חצי שנה בחינם. בנוסף, בשני המקרים פרטנר מאפשרת לשלם עבור השירותים החיצוניים דרך חשבונית החיוב שלה, ללא צורך להתקשר בנפרד מול ספקית השירות העולמית.