מנהלת השיווק של קפה לנדוור נבחרה לאשת השיווק בדצמבר

שפורר הובילה מהלכים בעלות של כשני מיליון ש' שהובילו לגידול של 10% במספר המבקרים ו-35% במחזור הרשת

נועה שפורר כרמי / צילום: גדי סיארה
נועה שפורר כרמי / צילום: גדי סיארה

נועה שפורר, מנהלת השיווק של קפה לנדוור, נבחרה לאשת השיווק של חודש דצמבר 2017 על ידי איגוד השיווק הישראלי. הבחירה בשפורר נומקה במהלך שהובילה, 'מהפכת הרוזלך' לצד ריענון התפריט של הרשת (פעולה המתבצעת אחת לרבעון). לפי נימוק האיגוד המהלך "יצר בידול וחדשנות מסקרנת באמצעות אסטרטגיה ייחודית וקינוח דגל בלעדי שהפך למנוע צמיחה עבור הרשת. יחד עם ניהול תפריט דינאמי ואטרקטיבי, גרמו לגידול דרמטי בכמות המבקרים ברשת ובהכנסותיה".

בנוסף, ציינו אנשי הוועדה לחיוב את פיתוח מודל הזכיינות הייחודי הכולל ליווי לזכיינים החדשים וניהול בית קפה על ידי בני זוג, ואת הקמת רשת בתי הקפה 'עלמה' המבודלת מהרשת ופועלת במודל זכיינות דומה.

כ-3,500 בתי קפה פועלים בישראל - 25 רשתות בתי קפה מהוות כשליש מפעילות הענף בהן ארומה, קפה קפה, גרג, אילנ'ס, ארקפה ועוד. ב-2004 הוקם הסניף הראשון של קפה לנדוור באבן גבירול וכיום היא כוללת 70 סניפים.

שילוב ה'רוזלך' בתפריט של הרשת, לפי דיווחיה הוביל לגידול של 10% במספר המבקרים וגידול של 35% במחזור הרשת. במהלך הזה הושקעו כשני מיליון שקל. משיקולי ועדת השיווק: "בשוק צפוף ועמוס, הצליחה נועה שפורר לייצר בידול עבור רשת קפה לנדוור, אשר הוביל לתוצאות עסקיות מצוינות. הרשת דואגת לרענן את התפריט ולייצר ביקורים חוזרים של לקוחותיה ומהלך הרוזלך מהווה דוגמה כיצד ניתן לייצר בידול בזכות שינוי קטן שהפך לקלף המנצח של הרשת".