QualiTest תפתח מרכז פיתוח ברומניה בהשקעה של 3 מ' דולר

חברת בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות הישראלית תגייס כ-100 עובדים ברומניה, בשלב הראשון ■ מנכ"לית החברה בישראל: "בחרנו ברומניה כי יש שם מהנדסים מצוינים"

QualiTest, חברת בדיקות תוכנה ואבטחת איכות ישראלית, פותחת מרכז פיתוח ובדיקות תוכנה חדש ברומניה בעלות מוערכת של 3 מיליון דולר.

טלי שם טוב, מנכ"לית QualiTest בישראל, אמרה כי "בכל העולם יש תהליכים של חברות גלובליות גדולות שעושות צמצום ספקים מתוך מטרה לצמצם עלויות ולהיות יותר אטרקטיביים במחירים. התעריפים ברומניה בהחלט אטרקטיביים לעומת מקומות כמו ארה"ב וגם ישראל. אבל המרכז ברומניה לא בא במקום ישראל. אנחנו מאמינים במודל RightShore , מודל שמשלב ליבה מקומי עם כוח-אדם חיצוני. השילוב של שניהם מוזיל את העלויות וגם שומר על קבוצה עם סקיל סט גבוה והבנה טובה של המערכת".

"עשינו POC בכמה מקומות בעולם ובחרנו ברומניה כי יש שם מהנדסים מצוינים. הסקיל סט של האנשים שם הוא מאוד מאוד טוב, אבל המנטליות היא לא פחות חשובה. מדובר באנשים יצירתיים, חדשניים ופתוחים. בנוסף, זיהנו שברומניה קיימות הזדמנויות מבחינת תחומים שאנחנו רוצים להיכנס אליהם, התחום של AI ותחום הוידאו גיימינג".

בשלב הראשון יגייסו לטובת המרכז החדש כ-100 עובדי QualiTest ברומניה. במרכז יועסקו מהנדסי בדיקות, מפתחי אוטומציה ומומחי Business Assurance. אלו יצטרפו לפעילות הגלובלית הקיימת של החברה, הכוללת מרכזי פיתוח בישראל, אוקראינה, ארה"ב, אנגליה והודו.

שם טוב ציינה כי QualiTest היא חברת בדיקות התכנה הגדולה בעולם: "היינו השניים בגודלנו בעולם. לפני שבועיים SQS, שהייתה החברה הכי גדולה נקנתה ע"י חברת IT ועכשיו אנחנו החברה הגדולה בעולם שמתמחה בבדיקות תוכנה."

בנוסף, QualiTest הודיעה כי היא מתכוונת לבצע רכישה של חברת בדיקות רומנית מקומית, במטרה לפתח את תחום הווידאו גיימינג בחברה.