נובל אנרג'י נערכת להרחבת פעילותה: שכרה משרדים בהרצליה

תשכור 9 קומות של משרדים במתחם "הרצליה הילס", שישתרעו על פני 13,000 מ"ר ויושכרו לתקופה של 10 שנים ■ כיום מעסיקה נובל אנרג'י בישראל כ-200 עובדים

ביני זומר, סגן נשיא נובל אנרג'י לעניינים אזוריים/ צילום - אלבטרוס - ברק ברינקר
ביני זומר, סגן נשיא נובל אנרג'י לעניינים אזוריים/ צילום - אלבטרוס - ברק ברינקר

לקראת התחלת הזרמת הגז הטבעי מלוויתן בסוף 2019 חברת נובל אנרג'י האמריקאית המחזיקה במאגרים תמר ולוויתן, נערכת להרחבת פעילותה בארץ ולגידול בכוח-האדם. החברה תשכור 9 קומות של משרדים במתחם "הרצליה הילס" המוקמות על ידי אזורים וקבוצת עופר השקעות בסמוך לצומת הסירה, כך הודיעה הבוקר (ד') החברה. המשרדים החדשים ישתרעו על פני 13,000 מ"ר ויושכרו לתקופה של 10 שנים.

"הזרמת הגז מלוויתן בסוף 2019 והמשך הפעילות המוצלחת בתמר יביאו להגדלת היקפי פעילותה של נובל אנרג'י בישראל", כך אמר היום ביני זומר, סגן נשיא נובל אנרג'י לעניינים אזוריים.

לדברי זומר, נובל צפויה להגדיל משמעותית את כוח-האדם שלה בארץ בתקופה הקרובה. "נובל אנרג'י תפעל בישראל עוד שנים רבות קדימה ולכן מתוך ראייה ארוכת-טווח בחרנו במתחם הרצליה הילס לשמש כבית עבור הפעילות והעובדים של החברה בעשורים הקרובים", אמר.

כיום מעסיקה נובל אנרג'י בישראל כ-200 עובדים במשרדיה הנוכחיים בהרצליה, במתקן קבלת הגז הטבעי באשדוד ובאסדות ההפקה תמר ומרי-בי. החברה צפויה להשלים את המעבר למשרדים החדשים במהלך שנת 2019. לא ברור עדיין בכמה תגדל מצבת כוח-האדם של החברה בעקבות "ההתרחבות".

את נובל אנרג'י ייצגו בעסקה עו"ד אמיר גודארד ועו"ד אליהו דהן ממשרד אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות' ועו"ד אלישע בומבלט מטעם נובל אנרג'י. את קבוצת אזורים ועופר השקעות ייצגו בעסקה עורכי הדין עמליה משי, נפתלי ניר, מיכל סגמון ולארן חורי ממשרד יגאל ארנון ושות'.