ועידת הרכב Cars 2018: מי הגיעו בטיסה, מי ברכב ומי בריצה?

ועידת Cars 2018, הוועידה השנתית לענף הרכב והתחבורה בישראל של איגוד לשכות המסחר בשיתוף "גלובס", התקיימה בסוף השבוע האחרון במלון מלכת שבא באילת ■ למרות מזג-האוויר הסוער, האירועים נערכו כמתוכנן

אסי שמלצר, אמיר בלכר / צלם: יוד צילומים
אסי שמלצר, אמיר בלכר / צלם: יוד צילומים

ועידת Cars 2018, הוועידה השנתית לענף הרכב והתחבורה בישראל של איגוד לשכות המסחר בשיתוף "גלובס", התקיימה בסוף השבוע האחרון במלון מלכת שבא באילת.

למרות מזג-האוויר הסוער, שגרם לעיכובים רבים בטיסות לאילת, ותחרות ישראמן שנערכה במלון הסמוך, נערכו האירועים כמתוכנן.

מייקל גרנהוף, מייסד ומנהל Maniv Mobility המשקיעה בסטארט-אפים בעיקר בתחומי הרכב החכם והניידות, שהגיע מארה"ב, ניצל את השהות באילת גם כדי להשתתף בתחרות ישראמן, איש הברזל.

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, פתח את הוועידה ואמר כי "לא יעזור אם נשקיע בתשתיות, הפקקים יגברו. לכן צריך לחשוב בצורה שונה, להבין כי זו לא אחריות רק של משרד התחבורה, זה מחייב גישה כללית.

"צריכים לשנות את החשיבה ולהבין שאנחנו לא צריכים להביא את האנשים מהערים השונות אל תוך מרכז העיר, אפשר לפזר את אתרי העבודה, וזה יוריד את עומס הפקקים. בדרך זו אנשים לא יגיעו ברכבים לתל-אביב. על הממשלה לאמץ תוכנית כלל-לאומית עם כל גורמי התכנון להשגת מטרה זו. זה גם יחזק מאוד את ערי הלוויין". 

מייקל גרנוף ואוריאל לין / צילום: יוד צילומים
 מייקל גרנוף ואוריאל לין / צילום: יוד צילומים

עוד השתתפו: עדי אופק, מנכ"לית מרכז הפיתוח של מרצדס בארץ; גיל גולן, מנכ"ל מרכז הפיתוח של GM בישראל; דוד עיני, מבעלי קבוצת UMI; גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת UMI ; אייל כביר, סמנכ"ל שיווק לשכת המסחר תל-אביב והמרכז; בועז קורפל, עיתונאי רכב ופרשן ספורט מוטורי; מייקל גרנהוף מ-Maniv Mobility; אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה SIXT; אבי קנת, סמנכ"ל סחר קרסו מוטורס; גיא ראק, ראש תחום רכב, פיננסים ותקשורת פייסבוק ישראל; דני איטליאנו, מנכ"ל אוטו איטליה; אבי משולם, מנהל מותג אסטון מרטין ישראל; חזי שייב, מנכ"ל אופל; יצחק בלומנטל, מנכ"ל חברת נמל אשדוד; אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר ישראל; אורלי יוסף, מנכ"לית איווקס; אלעד צרפתי, סמנכ"ל מובילאיי; לוי יצחק; את הוועידה הנחה עו"ד דן כרמלי, המשנה למנכ"ל לשכת המסחר תל-אביב והמרכז.