WIX חוזרת לפרסם בסופרבול: "הצעה שאי-אפשר לסרב לה"

WIX החלה לפרסם בסופרבול ב-2015 והמשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים ■ מדובר באחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע

סופרבול/ צילום: שאטרסטוק
סופרבול/ צילום: שאטרסטוק

ימים ספורים לפני גמר הסופרבול, הנחשב אחד מאירועי הפרסום הגדולים והיקרים, הופכת wix החלטה קודמת שלא להעלות פרסומת במהלך המשחק ומחליטה להשתתף בכל זאת. לא מן הנמנע כי מדובר בתרגיל יח"צני של הרגע האחרון, אך החברה מודיעה הערב (ו') כי בעקבות "הצעה שאי-אפשר לסרב לה" הוחלט להשתתף בכל זאת עם פרסומת של 30 שניות שהופקה על-ידי צוות שפועל מתוך החברה.

גמר הסופרבול נחשב כאמור לאחד מאירועי הפרסום הגדולים והבולטים, וזאת בשל כמויות האנשים העצומות שהוא מצליח להביא למסך. הפרסום באירוע שמור בדרך-כלל לחברות גדולות, שחלקן טורחות ומפיקות פרסומות ייעודיות לצורך האירוע.

חברת wix החלה לפרסם בסופרבול ב-2015, והיא המשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים. למעשה, wix היא אחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע. בפרסומת הראשונה של החברה בסופרבול כיכבו גל גדות וג'ייסון סטייטהאם, שנה לאחר מכן התמקדה הפרסומת בשיתוף-פעולה עם הסרט "קונג פו פנדה", ובשנה שעברה כיכבו בפרסומת 5 שחקני NFL מוכרים.

לדברי עומר שי, סמנכ"ל השיווק של wix, "אמרנו תמיד שאולי נחזור לסופרבול, אבל אפילו אנחנו לא חזינו חזרה מהירה כל-כך. למרות שהחלטנו להתמקד במאמצי שיווק באינטרנט, ההזדמנות הזאת לפרסום בטלוויזיה מאפשרת לנו לחבר בין טאלנטים דיגיטליים לקהל טלוויזיוני בבמה הגדולה ביותר. אנחנו מנצחים בשני העולמות".

עוד אומר שי: "קיבלנו אתמול הצעה שאי-אפשר לסרב לה, לפרסם בסופרבול, והחלטנו ללכת על זה; קיבלתי את ההודעה בשעה 6 בבוקר, וכעבור 19 שעות, באחת לפנות בוקר, סיפקנו את הפרסומת".

לדבריו, "לצורך הפרסומת החלטנו להרחיב את שיתוף-הפעולה שלנו עם שניים מכוכבי האינטרנט האהובים עלינו ,Rhett & Link. הם יוצרי התוכנית האינטרנטית היומית הנצפית ביותר, הם משתמשי wix, אוהדי wix ומחברים בין הקהל המתרחב שלנו באינטרנט לבין הקהל המסורתי של צופי הטלוויזיה. הם מדגימים את האידיאל של wix - הפיכת היצירתיות והתשוקה שלך למותג ולעסק שלך".