ברנד: הסכם ב-17 מיליון שקל עם המשרד לביטחון פנים

ברנד תעשיות עוסקת בייצור, בעיבוד ובהרכבה של מתקנים ממתכת וכלי רכב ייעודיים ■ היא נסחרת בבורסה לפי שווי חברה של כ-134 מיליון שקל, לאחר ירידה של כ-30% במניה בשנה האחרונה

כבאית של ברנד
כבאית של ברנד

חברת המתכות ברנד, הפועלת בתחומי התשתיות, האנרגיה והביטחון, תספק למשרד לביטחון הפנים רכבי כיבוי במסגרת שני פרויקטים - "סער" ו"אשד".

החברה דיווחה הבוקר (א') לבורסה כי החברה הבת שלה כארמור, העוסקת בייצור כלי רכב ייעודיים, קיבלה הזמנות בהיקף מצטבר של כ-17 מיליון שקל לייצור הכבאיות, שאותן היא צפויה לספק עד סוף שנת 2018.

הזמנה זו מצטרפת לזכייה של כארמור בדצמבר 2017 בפרויקט ייצור ואספקת רכבי כיבוי מדגם "סער" בהיקף של 24.4 מיליון שקל.

עוד מציינים בברנד , כי לכארמור הזמנות נוספות בהיקף של כ-50 מיליון שקל, סכום המהווה כ-60% מצבר ההזמנות של הקבוצה במגזר הרכב הייעודי והמוצרים היבילים.

ברנד תעשיות עוסקת בייצור, בעיבוד ובהרכבה של מתקנים ממתכת וכלי רכב ייעודיים. היא נסחרת בבורסה לפי שווי חברה של כ-134 מיליון שקל, לאחר ירידה של כ-30% במניה בשנה האחרונה. בין תחומי הפעילות של החברה המתכת והרכב הייעודי, והיא בשליטה (67%) של קרן ההשקעות קדמה, לשעבר KCPS פרייבט אקוויטי, שמנוהלת על-ידי השותפים גלעד הלוי (המכהן גם כיו"ר ברנד), אורי עינן וגלעד שביט. המנכ"ל הוא חיים ברנד, ובחברה כ-450 עובדים.

בחצי הראשון של 2017 רשמה ברנד הכנסות של כ-143 מיליון שקל, ירידה של 20% לעומת התקופה המקבילה ב-2016. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד נקי של כ-1.2 מיליון שקל לעומת רווח של 10.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה.